• d1linda

Min Milo är till salu igen!!!

Jag känner att jag måste få skriva av mig lite...
    Sålde min älskling Milo förra månaden och såg på Blocket att han är till salu igen!!!
    Jag står fortfarande som ägare på honom och älskar honom som mitt eget barn!!!
    Har nu ringt till dom och bett att få köpa tillbaka honom och det KANSKE jag skulle få göra....
    Vaddå kanske han ska ju inte behöva byta hem och flytta hit och dit som en trasdocka!!:[
    Det är ju för f*n en HUND en levande varelse ju!!!!
    Hoppas nu att jag får köpa honom... dom har dessutom höjt priset!!
    Tack ni som orkat läsa

Kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-11-05 16:43:17:
    www.blocket.se/view/6521216.htm&l=0&c=1&city=0

Finns på denna annons!!

• Svar på tråden Min Milo är till salu igen!!!
  • d1linda

Jag tror det är hundhandlare!!!
    För dom köpte honom för 1000kr av mig och begär 3.500kr nu!!!!
    FAN vad jag ångrar mig!!!!

• giz
    men vad står det på köpeavtalet?
    har du skrivet att dom skulle kontakta dej först? att du ska ha förköpsrätt eller ngt alls?
    alla som säljer djur: se för farao till att gardera er mot sånt här för djurets skull.
  • Våra Liv

men hallå vad störda varför skulle du itne få köpa tillbaka hunden, bättre den får komma hem igen då än som du säger ska skickas runt från familj tillf amilj stackars vovven! tröga nya ägare med

• Våra Liv

be enkompis köpa han fast du betalar så kan ni fixa ägarbytet mellan er sen?

• Slobban

Ring polisen och fråga vad du kan göra.
    Om det är hundhandlare så kan de ju åka fast eller????

• grodiz

Fy vad fräckt! Köp tillbaka honom, genom mullvad om det behövs...
    Själv skulle jag aldrig någonsin kunna sälja min hund, det är ju en familjemedlem.

Hur kan du fortfarande stå som ägare om ni skrev ett korrekt köpeavtal/ägarbyte?

• Katten Ceasar

Hur kan man göra så?? Har du frågat dem nya ägarna varför dem inte vill ha han längre?? Jag hatar när människor håller på så där... man måste ta ansvar för sina djur och då menar jag inte dig ts utan dem nya ägarna.

• Nette

Sa dom varför DU inte får köpa tillbaka honom?

• Katten Ceasar

Nette

Vad står det att hon inte få köpa tillbaka honom?? *nyfiken*

• Ciccin3

Den där annonsen, som de flesta andra djurannonser på blocket får mig att vilja skrika rakt ut. Hur fan kan folk!?

Men om du står som ägare... Ja då har du ju alla rättigheter på din sida... eller?

Svar på tråden Min Milo är till salu igen!!!