Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-08-15 22:19:56 följande:
Då återstår väl bara att beta av alla hobby-bin på FL. Fördelen är att så länge kvinnor blir gravida så kommer utbudet finnas.

Haha, jag skulle ju kunna göra ett försök. Men jag vet inte om jag är den kvinna som de suktar efter. Jag vet inte ens om den sortens kvinna finns. Men ja, ge mig ett år eller två så ska jag nog säga jajaja till dem här på FL :)
Anonym (woohoo) skrev 2010-08-15 22:30:34 följande:
Är också i samma sits. Jag tycker att problemet många gånger kan sammanfattas i den gamla flatvitsen:
"Vad tar flator med sig på andra dejten? Svar: Flyttlasset"
Är också en förbannat attraktiv flata i mina bästa år men eftersom jag har småbarn är det liksom inte så ofta man kommer ut på nåt flatställe längre och jag är inte ens säker på att jag skulle passa in. QX går bort av en väldig massa anledningar. Arbetar i en "flat-tät" bransch och är 100% öppen (det måste man vara om man ser så jämrans heterofil ut som jag, ha ha) men inte fan händer det nåt. Jag antar att både jag och de andra är värdelösa på att flirta. Och sen är jag lite picky också. Men säger absolut inte nej till lite kravlöst rullande i höet om det skulle bjudas!
Usch, det är så hemskt och så sant det där. Jag blir ofta så förvånad när mina vänner blir tillsammans efter en vecka och flyttar ihop efter två. Liksom, finns det ingen plats för romantik längre (för jag vägrar att tro att alla bli hopplöst förälskade vid första ögonkastet) och allt känns så himla billigt och desperat.
Jag har funderat på om jag är alldeles för kräsen. Att jag kanske ska försöka tända på andra än min vanliga typ. Och bli bättre på att flirta. Och kanske skapa en mötesplats för kravlösa träffar?
eurice skrev 2010-08-15 22:56:35 följande:
:) haha fin tråd, me like. är ju också småbarnsmorsa och ..ja, det är inte så mycket action nu i livet, på just "den" fronten vi talar om.
Blir mest datorn där man sitter och ondgör sig över hur konstiga alla andra är, som inte fattar vilken bra, fin och kul människa jag är liksom ;P
och sedan är det ju liite svårt att "ligga" via datorn också.. hehe
Men tänk om det skulle bli en tråd på säg 12 sidor och full av kvinnor som vill träffas? Det skulle vara rätt grymt! Och det finns nog någon åt alla. Jag vill tex ha en androgyn kvinna som gärna är lite äldre. Jag gillar dessutom folk som är konstnärliga. Men jag kan tänka mig att tänka om, helt klart ;)
Borde det inte finnas mammaträffar för bi- och homosexuella? Kanske går det att träffa någon där? Att ragga via internet är ganska riskabelt, det måste ju gå ganska fort från den första kontakten till en träff, annars finns ju risken att man får veta att den utvalda har åsikter/vanor som är direkt oattraktiva.