• Ajfos

Tips på nån cool doppresent - Jag ska bli fadder!

Jag skulle gärna vilja ha tips på någon cool doppresnt till en pojke. Överallt när jag sökt har jag hittat massa söta till tjejer, men vill ha nåt häftigt. Jag ska bli fadder åt lillkillen också så jag vill att det ska vara något speciellt & annorlunda.

• Svar på tråden Tips på nån cool doppresent - Jag ska bli fadder!
  • trixibelle

Öppna en bankbok i hans namn och sätt in en slant och säg att du kommer fortsätta att göra det vid speciella tillfällen framöver som födelsedag och jul... Tror jag e uppskattat!!

Bf 1/11-2010
  • Sommarblomman

Jag gjorde en blöjtårta till min gudson i doppresent, på den fanns bla en väst och strumpor jag stickat och en filt som jag virkat med namn,födelsedatum , längd och vikt =)

• karsu

Ställ honom i bostadskö om det går. Sånt uppskattas senare om än inte nu. =)

Kiss och Bajs figurerna är coola som tusan!

En tavla med en bild på honom på, uppförstorat foto eller handmålat?

http://www.bondeofsweden.se/ har en rolig pall som kan hänga med länge.

• Ajfos

Tack för alla tipsen! Jag är lite nyfiken på den där blöjtrårtan, såg att fler skrivit om den... hur gör man en sån? De där pussel pallarna va ju skit häftiga Glad men lite dyra...

• karsu

Ja, de är löjligt dyra. Vi fick en sån babyvakt av vår ena fadder i doppresent vilket har varit kanon och vi har använt den massor. Iofs inte så rolig för sonen,

• Pokergirl

Testar att lägga in bild i tråden:

• Jess69

När jag var på dop för nåt år sen hade någon köpt en kandelaber i silver till pojken, den var
    ganska stor och riktigt cool...jag tyckte det var en bra present (även fast det dröjer ganska många
    år till han kanske uppskattar den?)

Svar på tråden Tips på nån cool doppresent - Jag ska bli fadder!