• lillangel

Väntar 3.e pojken och hade så hoppats på en flicka!?

Varför vill du så gärna ha en flicka då? Vad tror du en flicka kan ge dig som inte dina pojkar kan? är de sättet?är de kläderna? är de utseendet?är de aktivteterna? tycker du ska tänka på vad de är du saknar som  gör att du gråter efter en flicka?
    För vad de en är så är de bara utliga faktorer du saknar tror jag,
    Flickan kanske inte skulle bli den flickan du fantiserat om ändå,vad de nu är som du fantiserar om vet jag inte.

Min pojke är de sötaste och mjukaste ,gosigaste pojken man kan tänka sig, vet många flickor i hans ålder"2åringar" som verkligen inte är så muka och söta som han är, visst jag är hans mamma MEN vart jag en kommer så säger alla oberoende av varandra att han är söt som en flicka??? Och de har stört mig mycket...Vadå söt som en flicka? Hur kan man säga så? och de är ofta man får höra de när man kommer med sonen till läkare eller andra ställen-ååå va söt hon är,nej de är en pojke,-aha liksa söt som en flicka är han!!!???

Nä de är nog mycke hormoner som spökar för dig nu. Lycka till med erat fina välskapta barn. och grattis till en fin pojke till.

• lillangel
    Okej med risk för att jag ska få påhopp nu så anser jag att man inte borde skaffa ett 3de barn om man vet om innan att man ska bli "besviken" över ett friskt barn bara för att de inte är en flicka, då har man tappat ödmjukheten för livet.

Du visste väl innan att de är 50% RISK att de blir en pojke? så varför chansa om de mest är ett kön du vill ha? Ledsen men jag blir så ledsen över ditt sätt att tänka, du kan inte rå för dina känslor men du kan rå för ditt sätt att tänka faktiskt.
Svar på tråden Väntar 3.e pojken och hade så hoppats på en flicka!?