Inlägg från: MansonDust |Visa alla inlägg
  • MansonDust

Väntar 3.e pojken och hade så hoppats på en flicka!?

Jag förstår inte hur man tänker faktiskt ? Varför är könet så viktigt ? Även fast barnen kanske har samma kön så är dom ju olika personer & kommer att ha olika personligheter.

När jag väntade tredje barnet (hade då två flickor) så tänkte jag inte ens "ååååh, hoppas det är en pojke nu !!" (det blev en pojke iofs  men det var ingen av oss som "önskade" oss en pojke bara för att vi hade döttrar innan) för det har aldrig spelat någon roll. Jag har varit så nervös innan UL'en, varit så rädd att barnen skulle varit så sjuka att dom inte skulle kunna behållas (hänt två ggr..), så könen har liksom varit en världslig sak.

Sluta se dig som en grabbmorsa, är mitt första tips. Du är en mamma. Mamma till ERA fina söner ! Tänk vad ballt, TRE söner ! Tre av samma. DET tycker jag är ballt !

Fick äran att bli mamma 2002, 2006 & 2008. Två döttrar & en son.
  • MansonDust

Man står inte sin mamma nära bara för att man är en flicka. Min sambo står sin mamma närmare än jag står min mamma, t.ex. Min ena dotter är en "pappas flicka" & älskar jeans & t-shirt, hjälpa pappa med bilen, greja & fixa. Mellanbarnet (flicka) är en mammig tjej som älskar glitter & klänningar. Yngsta (sonen) älskar diadem, kjolar & bilar.

Fick äran att bli mamma 2002, 2006 & 2008. Två döttrar & en son.
Svar på tråden Väntar 3.e pojken och hade så hoppats på en flicka!?