• sofy

BF April 2011 i Huddinge/Älvsjö/Farsta o närliggande? :)

Hellu! :)

Plussade i måndags och hoppas nu detta lilla pyre stannar i mig. Har haft 3 missfall tidigare i år men är nu insatt på Progesteron mic.

Skulle vara roligt om vi kunde följas åt, vi som bor i söderort i stockholm!

Häng på vetja, så snackar vi om allt mellan himmel och jord!

Gravid

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-04 16:22
    BF lista för oss härliga brudar!

www.familjeliv.se/Forum-11-227/m54863788.html

• Svar på tråden BF April 2011 i Huddinge/Älvsjö/Farsta o närliggande? :)
  • Prinsessa82

hej!
    ska oxå ha barn i april om allt går vägen... är i v7 nu
    bor i haninge, är 26år

• sofy
    Prinsessa82 skrev 2010-08-21 11:13:46 följande:
    hej!
    ska oxå ha barn i april om allt går vägen... är i v7 nu
    bor i haninge, är 26år
    välkommen! :D

har du varit på inskrivning än? jag bor i huddinge, är 23 år! första barnet också, om de går vägen då.. :)
  • Prinsessa82
    sofy skrev 2010-08-21 11:15:47 följande:
    välkommen! :D

har du varit på inskrivning än? jag bor i huddinge, är 23 år! första barnet också, om de går vägen då.. :)
    tack!
    nää, jag har dragit mej för det.. , vet inte varför, men innan jag fick dottern( har 1 barn sen innan f09) så fick jag MA somupptäcktes i v14, men hade avstannat redan v8, så är nog lite rädd att det ska bli samma igen.
    ska försöka mej på ett tidigt VUL innan inskrívningen , men det börjar kanske bli dags snart

har du varit?
    bor du i huddinge C?
  • sofy
    Prinsessa82 skrev 2010-08-21 11:18:48 följande:
    tack!
    nää, jag har dragit mej för det.. , vet inte varför, men innan jag fick dottern( har 1 barn sen innan f09) så fick jag MA somupptäcktes i v14, men hade avstannat redan v8, så är nog lite rädd att det ska bli samma igen.
    ska försöka mej på ett tidigt VUL innan inskrívningen , men det börjar kanske bli dags snart

har du varit?
    bor du i huddinge C?
    ooh :( beklagar!! men nu ska de gå bra, vet hur svårt de e och tänka positivt, jag e sjukt nojig hela tiden just nu! :( men försöker ta en dag i taget..

jag va på inskrivning/provtagning i onsdags, precis när ja plussat i princip.. va tvungen o kolla upp mina sköldkörtelvärden o sådär, så på tisda ska ja till läkaren på MVC o på onsda till MF läkaren för VUL o så, kommer nog inte se så mycke dock. 5+1 då bara, v 6 alltså. men något är bättre än inget!

dock hade ja imorse en slemmig sträng på nån millimeter som va typ ljusorange eller va de va för färg, när ja kissade så de kom bara på pappret. började ju noja på direkten igen :( kan ju va för ja stoppar upp proggisarna hela tiden, morgon + kväll, eller att sambon va där o pillade igår eller ngt annat som inte e ngn fara.. hoppas de! alla symptom e kvar iallafall!
  • Nathie

Ja bor i älvsjö Bf i mitten av mars första barnet:)

• Prinsessa82
    sofy skrev 2010-08-21 11:24:47 följande:
    ooh :( beklagar!! men nu ska de gå bra, vet hur svårt de e och tänka positivt, jag e sjukt nojig hela tiden just nu! :( men försöker ta en dag i taget..

jag va på inskrivning/provtagning i onsdags, precis när ja plussat i princip.. va tvungen o kolla upp mina sköldkörtelvärden o sådär, så på tisda ska ja till läkaren på MVC o på onsda till MF läkaren för VUL o så, kommer nog inte se så mycke dock. 5+1 då bara, v 6 alltså. men något är bättre än inget!

dock hade ja imorse en slemmig sträng på nån millimeter som va typ ljusorange eller va de va för färg, när ja kissade så de kom bara på pappret. började ju noja på direkten igen :( kan ju va för ja stoppar upp proggisarna hela tiden, morgon + kväll, eller att sambon va där o pillade igår eller ngt annat som inte e ngn fara.. hoppas de! alla symptom e kvar iallafall!
    får man göra VUL på din MVC?
    ´jag har fått boka privat när jag ville göra, va helt okej,men hade ju varit skönt att ha allt på samma ställe
    men du kanske blir lite xtra kollad nu eftersom du fått många missfall? (som jag beklagar) , har det varit tidiga?

ja, usch, man är verkligen sjukt nojjig, ´jag glor på pappret varje gång jag varit på toa Oskyldig'
    även om man vet att blödningar är sååå vanligt i början så vill man ju helst slippa det,

hur m´år du annars då?
    jag mår bra... lite molvärk bara, fast idah fick jag skynda upp ur sängen för fick akutillamående.. , mådde inte nåt illa förra gången så jag hoppas jag slipper denna gången med, även om det såklart är skötn att ngt händer,
    man är knäpp, man både vill o vill inte må dåligt
  • Prinsessa82
    Nathie skrev 2010-08-21 11:29:07 följande:
    välkommen!

vilken vecka är du i?
  • sofy
    Prinsessa82 skrev 2010-08-21 11:31:35 följande:
    får man göra VUL på din MVC?
    ´jag har fått boka privat när jag ville göra, va helt okej,men hade ju varit skönt att ha allt på samma ställe
    men du kanske blir lite xtra kollad nu eftersom du fått många missfall? (som jag beklagar) , har det varit tidiga?

ja, usch, man är verkligen sjukt nojjig, ´jag glor på pappret varje gång jag varit på toa Oskyldig'
    även om man vet att blödningar är sååå vanligt i början så vill man ju helst slippa det,

hur m´år du annars då?
    jag mår bra... lite molvärk bara, fast idah fick jag skynda upp ur sängen för fick akutillamående.. , mådde inte nåt illa förra gången så jag hoppas jag slipper denna gången med, även om det såklart är skötn att ngt händer,
    man är knäpp, man både vill o vill inte må dåligt
    näe, de e min MF läkare ja gör VUL hos :) dom kommer ha lite extra koll precis som du säger, vet inte hur länge men minst v 12 iallafall.. jaa, dom har varit tidiga, har gått längre nu än innan. så de har väl försökt fästa förut men aldrig gjort de helt, typ. så nu ska de väl gå vägen! *peppar peppar*

ja, samma här! molvärken göre ju inte bättre, tror heeela tiden ja ska se blod, fyfan. de e psykiskt påfrestande alltså, men tror jag kanske lugnar mig lite på ons efter VUL om vi ser de man ska, o sen även ytterliggare om vi ser hjärtaktivitet om nåra veckor. hoppas ja tar mig så långt bara!

jadu, molvärk precis som du. ömma bröst, mest nätter/morgnar, på dagarna ömmar dom inte lika mycke. bröstvårtor och vårtgårdar är svullna (!!) as hell, haha. mådde illa igår morse o spydde, inget idag. blir yr o matt om ja står förlänge, blodtrycket som jävlas!

har du konstanta symptom, eller är de olika från dag till dag? :)
  • sofy
    Nathie skrev 2010-08-21 11:29:07 följande:
    välkommen! :D hur gammal e du? vilken vecka e du i då?
  • Prinsessa82

Har onda bröstvårtor , resten av tuttarna är som vanligt helt "döda" haha! Molvärk har jag dagligen, fast olika mkt..
    Illamående har jag haft 1 gång innan

Ni kanske kan se ett litet hjärta redan på 1:à vul? Hjärtat ska ju börja slå efter 22dagar..,

Svar på tråden BF April 2011 i Huddinge/Älvsjö/Farsta o närliggande? :)