Prinsessa82 skrev 2010-08-21 11:31:35 följande:
får man göra VUL på din MVC?
´jag har fått boka privat när jag ville göra, va helt okej,men hade ju varit skönt att ha allt på samma ställe
men du kanske blir lite xtra kollad nu eftersom du fått många missfall? (som jag beklagar) , har det varit tidiga?
ja, usch, man är verkligen sjukt nojjig, ´jag glor på pappret varje gång jag varit på toa

'
även om man vet att blödningar är sååå vanligt i början så vill man ju helst slippa det,
hur m´år du annars då?
jag mår bra... lite molvärk bara, fast idah fick jag skynda upp ur sängen för fick akutillamående.. , mådde inte nåt illa förra gången så jag hoppas jag slipper denna gången med, även om det såklart är skötn att ngt händer,
man är knäpp, man både vill o vill inte må dåligt

näe, de e min MF läkare ja gör VUL hos :) dom kommer ha lite extra koll precis som du säger, vet inte hur länge men minst v 12 iallafall.. jaa, dom har varit tidiga, har gått längre nu än innan. så de har väl försökt fästa förut men aldrig gjort de helt, typ. så nu ska de väl gå vägen! *peppar peppar*
ja, samma här! molvärken göre ju inte bättre, tror heeela tiden ja ska se blod, fyfan. de e psykiskt påfrestande alltså, men tror jag kanske lugnar mig lite på ons efter VUL om vi ser de man ska, o sen även ytterliggare om vi ser hjärtaktivitet om nåra veckor. hoppas ja tar mig så långt bara!
jadu, molvärk precis som du. ömma bröst, mest nätter/morgnar, på dagarna ömmar dom inte lika mycke. bröstvårtor och vårtgårdar är svullna (!!) as hell, haha. mådde illa igår morse o spydde, inget idag. blir yr o matt om ja står förlänge, blodtrycket som jävlas!
har du konstanta symptom, eller är de olika från dag till dag? :)