åkpåse?
hej!
har börjat titta på vagn osv nu och blev helt häpen över hur dyr åkpåsarna är, måste han ha åkpåse om man har en overall med filtar i vagnen? Bebis beräknas komma i januari!
hej!
har börjat titta på vagn osv nu och blev helt häpen över hur dyr åkpåsarna är, måste han ha åkpåse om man har en overall med filtar i vagnen? Bebis beräknas komma i januari!
Behöver inte köpa av barnvagnstillverkaren.. Går bra med Gekås - 200kr! :) Köp på nätet! Finns köp o sälj sajter som säljer oanvända!
Det här är inte så dyr, fast det gäller att man gillar färgen för det finns bara en att välja på.
www.babyshop.se/system/search/product.asp&c=112&page=1&rnum=77
Nya åkpåsar kostar ja...men det går ju att köpa begagnat.....
Vi har haft åkpåse till våra barn. Jättebra! Så skönt att slippa packa in dem i så mycket kläder, bara mössa och en varm tröja. Lätt att reglera temperaturen när man gå in och de sover, bara att öppna åkpåsen.
Vet du, vi hade inte åkpåse till vår grabb, han kom ändå i februari i år. Vi klädde honom helt enkelt med ytterkläder och hade mjuka och varma filtar till honom. Min farmor var tex så snäll så hon vävde en yllefilt till honom, vilket var toppenbra när det var kallt. Åkpåse är inte hela världen tycker jag. Men alla föräldrar gör precis som man vill.
Där uppe fick du en bra länk med en billig och fin åkpåse! Sen kan man ju köpa begagnat! Finns massa fint!
Jag tror ju också att det beror på vart man bor i Sverige.. När man dotter föddes var det -33 grader så jag hade då inte klarat mig utan åkpåse.absolut inte. Och inte utan overoll.. Här måste man när det är som kallast använda både overall och åkpåse.
Det finns några olika på Ellos som inte kostar så mycket.
Åkpåse/jacka
Åkpåse
Åkpåse, ekologisk bomull
Billig åkpåse
Hade en lift i vagnen ifrån början,den är ju varm och ombonad,senare en fäll och så filt + fotsacken på.
Jag köpte på tradera :)