Hur långt innan slutade ni jobba?
Som frågan lyder, när slutade ni jobba? dvs ni som mådde bra och inte behövde gå innan?
Har hört att vissa jobbar in i det allra sista och vissa går flera veckor innan BF.
Hur gjorde du?
Som frågan lyder, när slutade ni jobba? dvs ni som mådde bra och inte behövde gå innan?
Har hört att vissa jobbar in i det allra sista och vissa går flera veckor innan BF.
Hur gjorde du?
Jag hade havandeskapspenning så gick 60dagar innan..
Jag har planer på att gå sex veckor innan BF. Får se hur jag känner det när det börjar närma sej...
förra så hade jag planerat in min semester så att jag skulle ha en månad ledigt innan, men fick 6 v för tidigt så jag jobba samma dag som värkarna började.. denna gången kanske jag tar en vecka innan eller nåt, om det inte finns några tecken som kan riskera för tidig förlossning igen.
jag har i och för sig ett väldigt "lätt" jobb, mycket data. är i v 19 nu, får se när jag närmar mig lite mer o ser hur allt känns. Skulle nog bli tokig om man bara går hemma o vänta. speciellt om man går över tiden
Förra gången jobbade jag fram till en vecka innan beräknat. Gick sedan över nio dagar så det var seega två veckor.
Den här gången hoppas jag kunna jobba minst lika länge, dock mår inte kroppen helt hundra och är bara i v 18 :( har ett tungt jobb och är väl ibland lite för envis. Har svårt att lyssna på kroppen och vill klara allt som förut.