Inlägg från: Anonym (Help!!!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Help!!!)

Mim 11 åriga tjej sover i pappas dubbelsäng...

Snälla hjälp mig. Jag har fått höra att dottern väldigt ofta sover i pappas säg, fastän hon är 11 år och börjar få små bröst! Visst vill hon ha kramar och närhet, men jag har sovit 1 natt brevid henne det senaste året, då bad hon verkligen om att jag skulle stanna och kramas för hon var ledsen. Han verkar sova brevid henne varje natt, trots att hon har eget rum. Vad ska jag göra? Det känns inte rätt!

• Svar på tråden Mim 11 åriga tjej sover i pappas dubbelsäng...
  • Anonym (Help!!!)
    Bedan skrev 2010-08-19 19:20:57 följande:
    Nehe, det fick man inte skriva, där ser man!
    Nåja jag omformulerar mig. Denna pedofilhets man ser överallt är rent förskräcklig. Bara för att ungen får bröst betyder det väl inte att hennes pappa tänder på henne! För det måste ju vara det du tänker på angående BRÖST och PAPPAN. Så länge han inte är en pedofil eller gillar incest förstår jag inte vad problemet är. Som sagt var har jag superstora pattar och sover bredvid min mor när jag hälsar på henne (min far är död men hade han levt hade jag säkert kunnat sova i samma rum som honom utan att behöva oroa mig för sexuell spänning mellan oss två). Det är mysigt att kunna ligga och prata innan man somnar samt att känna sig trygg om man t.ex. är lite mörkrädd. Spänn av! Om inte du tänder på ungen när hon ligger i samma säng gör antagligen inte hennes pappa det heller.
    Om 7 år är hon myndig och kan gifta sig men hon delar fortfarande säng med pappa....
  • Anonym (Help!!!)
    Anton72 skrev 2010-08-20 00:34:42 följande:
    Eller så är det BARA för att han vill ja just en "pappa-dotter-mysstund" med sin dotter! Varför måste det vara på något annat sätt? Varför kan inte en pappa få dela säng med sitt barn utan att någon blir misstänksam? Varför ska mammaor få det utan att någon alls reagerar? Varför är det så stor skilnad på oss? Förälder som förälder!
    Är man 11 så är man ett barn och att få mysa med pappa då hon är där finns väl inga som helst fel i.Tvärtom!
    Förstår inte alls problemet eller var problemet ligger i om en dotter på 11 år vill ligga i samma säng som sin pappa???
    Visst dom har delat säng sen separationen...

Nej, jag sover med flickan enstaka nätter, ca 1 / 3 månader max! pga rädsla... I övrigt sover hon själv som man ska kunna, och hon kan här hemma,...
  • Anonym (Help!!!)
    Bedan skrev 2010-08-20 08:44:51 följande:
    Så hon ÄR rädd och du kritiserar att hon vill sova hos en förälder!?!
    Inte hela tiden... Det händer enstaka gånger som du kanske kan förstå om du läser vad jag skriver.
  • Anonym (Help!!!)
    Waldo skrev 2010-08-20 23:18:26 följande:
    Gud, så illa berörd jag blev för din dotter.

Hon vill ju ha tröst och närhet för att hon är RÄDD. Kanske något som hör ihop med er skilsmässa, inte alls ovanligt att barn tillfälligt kan känna det.
    Och du vill beröva din dotter den kontakten med sin pappa för att hon har bröst eller njurar eller vad det var.

Det var grymhet på högsta nivå
    Rädd 1-2 nåtter per månad os mig, men i så fall ALLTID rädd hos pappa... Hur som är nåt fel!
  • Anonym (Help!!!)
    Bedan skrev 2010-08-21 19:52:05 följande:
    Intressant synvinkel!
    Jag får nog sluta sova bredvid min sambo, jag menar jag är ju 28 och borde då ha lärt mig att sova i egen säng... som man ska... Det får bli en madrass i köket då vi bor i en 1:a.
    Samsovning med stora barn är alltså helt normalt? Ska man blunda också när flickan är 14, 15, 16 och sover brevid pappa?
  • Anonym (Help!!!)
    Bedan skrev 2010-08-21 21:37:41 följande:
    Ja, jag fattar fortfarande inte vad ditt problem är. Hon är en stor flicka, hon bestämmer väl själv! Det är ju inte som att hon är 5 år och måste läras att sova i egen säng. Hon kan säkert sova själv men hon vill inte för det är mysigt att sova bredvid pappa. RESPEKTERA DIN EGEN DOTTER! 
    Varför skriker du och är så otrevlig??? Jag respekterar min dotter! Jag startade en tråd för att få råd, inte för att bli påhoppad!
  • Anonym (Help!!!)
    Anonym skrev 2010-08-21 22:00:25 följande:
    Hur känner du nu då, när så många människor uppvisar en i stort sett samlad (positiv) åsikt om det hela? 
    Soc tyckte inte det var positivt när jag pratade med dom.

Jag är fortfarande fundersam och betackar mig påhopp och sexuella antydningar!
Svar på tråden Mim 11 åriga tjej sover i pappas dubbelsäng...