• Minxy

Mim 11 åriga tjej sover i pappas dubbelsäng...

Jag är ledsen TS, men jag ser liksom inget konstigt i det hela?
    Så er dotter och hennes pappa delar en stor dubbelsäng när hon bor hos honom? Jaha? Att ha en nära relation med en förälder är ingenting FEL eller konstigt. Det är fint.
    Jag minns att jag pussades (på munnen) med min mamma tills jag var 12-13 år. Inte hade vi någa "orena" tankar för det - det var bara så vi visade kärlek. Då en gång fräste min syster ifrån ordentligt - sa att det såg äckligt ut och att man bara pussades med sina föräldrar när man var liten. Den dagen slutade jag pussa min mamma eftersom jag fick höra att det var "äckligt".

Än idag har jag svårt för att släppa på garden och ens ge henne en kram, bara för det där! Så passa dig vad du säger till er dotter så du inte förstör en fin kontakt. 

• Minxy
    Anonym (Help!!!) skrev 2010-08-21 21:35:39 följande:
    Samsovning med stora barn är alltså helt normalt? Ska man blunda också när flickan är 14, 15, 16 och sover brevid pappa?
    Just runt 15-16 så brukar den personliga integriteten vara i full gång och det är inte många i den åldern som vill dela säng med sina föräldrar, oavsett kön. Ta de "problemen" när de kommer isåfall - just nu handlar det ju om ett barn som söker trygghet hos en förälder.
  • Minxy
    Anonym (Help!!!) skrev 2010-08-21 22:15:08 följande:
    Soc tyckte inte det var positivt när jag pratade med dom.

Jag är fortfarande fundersam och betackar mig påhopp och sexuella antydningar!
    Vad är det som stör dig med det hela?
    Tror du att hennes pappa är pedofil?
    Om inte - vad är det som gör att du tycker så illa om att hon råkar sova på en madrass bredvid honom (för det är det en dubbelsäng är - två madrasser bredvid varandra)?
    Känner du dig sårad över att hon tankar mer trygghet från honom? Känner du dig orolig över att hon kanske känner sig otrygg när hon bor hos honom och alltså behöver sova bredvid pappa för att må bra?

Du säger att soc inte tyckte det var "positivt". Vad sa dom då? "Ojoj, det var ju illa - en flicka på 11 år ska ju inte sova bredvid pappa,här ligger en hund begraven!" eller något liknande? Kan det vara så att du projicerar dina misstankar när du pratar med soc om det hela?
Svar på tråden Mim 11 åriga tjej sover i pappas dubbelsäng...