• Waldo

Mim 11 åriga tjej sover i pappas dubbelsäng...

Jag förstår inte problemet...?

• Waldo
    Anonym (Help!!!) skrev 2010-08-19 19:22:53 följande:
    Om 7 år är hon myndig och kan gifta sig men hon delar fortfarande säng med pappa....
    Nu förstår jag ännu mindre....?

Hon har äggstockar och om 3 år får hon konfirmera sig. Handlar det om kroppsfunktioner och årtal eller VAD är problemet?

Jag har en 15 årig dotter som gärna vilar middag med sin pappa i vår säng. Hon pratar mensverk och kan ta med honom till gynekologen
    Han är hennes far, dom litar på varandra till hundra procent och vi delar varandras liv med gldje och sorg.
    Och i livet behövs ibland kramar och närhet oavsett om man har snopp eller livmoder
  • Waldo
    Anonym (Help!!!) skrev 2010-08-20 01:30:27 följande:
    Visst dom har delat säng sen separationen...

Nej, jag sover med flickan enstaka nätter, ca 1 / 3 månader max! pga rädsla... I övrigt sover hon själv som man ska kunna, och hon kan här hemma,...
    Gud, så illa berörd jag blev för din dotter.

Hon vill ju ha tröst och närhet för att hon är RÄDD. Kanske något som hör ihop med er skilsmässa, inte alls ovanligt att barn tillfälligt kan känna det.
    Och du vill beröva din dotter den kontakten med sin pappa för att hon har bröst eller njurar eller vad det var.

Det var grymhet på högsta nivå
  • Waldo
    Anonym (Help!!!) skrev 2010-08-21 22:15:08 följande:
    Soc tyckte inte det var positivt när jag pratade med dom.

Jag är fortfarande fundersam och betackar mig påhopp och sexuella antydningar!
    Snälla snälla säga att du inte har gjort det!!!!!!

Man kan inte göra så, man får inte göra så mot sitt barn. Du har sagt att hon är rädd och ledsen. Hon söker närhet och tröst som hennes far ger henne OCH Du HAR RiNGT SOC!!!

Eftersom du inte själv misstänker några sexuella handlingar kan jag bara dra slutsatsen att problemen ligger hos dig och förmodligen stammar ur skilsmässan.
    Men du är vuxen, hur illa ni föräldrar än gjort varandra får du inte skada din dotter.
    Din dotter kommer snart bli vuxen och själv dra slutsatser om vad som har hänt, vill du att hon ska bygga sitt fortsatt förhållande till dig baserat på att du ringt soc för att hon sökt närhet och tröst i stund av rädsla och nöd.

Var nu vuxen och sätt din egna sårade känslor åt sidan, du är först och främst mamma åt din dotter, du är inte först exfru till din man.
    Din dotter är nu viktigast, var inte grym och elak. Var istället den som är vuxen, kontakta din man och prata ut om hur ni tillsammans kan skapa en trygg miljö för er dotter.
    En miljö som både får innehåll fysisk och psykisk närhet utan krav
Svar på tråden Mim 11 åriga tjej sover i pappas dubbelsäng...