Inlägg från: hotmamma |Visa alla inlägg
  • hotmamma

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

oj oj oj är det här inne som vi #rasister# ska hålla till????? Bara man säger att man ska rösta på detta parti blir man stämplad som en rasist......... ha ha ha ja ja låt dom tro vad de vill men vi vet ju bättre,, hi hi

Om det inte var du eller någon annan måste det varit jag
  • hotmamma
    M C skrev 2010-08-20 22:12:00 följande:
    Om vi tänker lite längre än näsan räcker och formulerar motsatsen: vad händer om vi stänger gränsen för krigsflyktingar, politiska flyktingar eller arbetskraftinvandring?

Det är SNORDYRT att uppfostra barn. Vuxna människor som redan kan läsa och skriva? Gratis.
    så vad du menar är att vi ska ta in fler invandrare och sluta föröka oss själva,,,, ÄH nej tack,,, hellre lägger jag mina pengar på 5 barn än 1 invandrare om vi ska diskutera den saken....
  • hotmamma
    LaMoi skrev 2010-08-20 22:46:42 följande:
    Man behöver inte vara insatt för att ha folkvett.
    och enligt dina inlägg så verkar det som om du har varken eller!!!!
  • hotmamma

Jag har oxå hört att SDs valsedlar slängs,,, Men då borde ju varje Kvinna/man som vill rösta på dom fråga efter lappen,, och ifrågasätter de varför man vill ha en valsedels så kan man väl förklara att de är lika mycket ett parti som dom andra och det är upp till mig vem jag vill rösta på,,,, Kan / ska med GLATT samvete rösta på detta parti och finns ingen valsedel så ska jag IFRÅGASÄTTA DETTA!!!!!!!!!

• hotmamma
    And3rsson skrev 2010-08-21 14:10:44 följande:
    Dom kallar SD rasister, men är det inte i självaverket dom andra som är det??
    Sd hyser inget hat mot någon.. Men dom andra partierna, kolla på dom?
    Man får inte tycka om sverige nuförtiden..
    Ta tillbax det som är svenskt, svensk tradition!

Ja tycker verkligen att man får ta seden dit man kommer...
  • hotmamma

så där, nu har mannen och jag varit och röstat,, SÅ KLART på Sverigedemokraterna vad annars,,Rösta så för att röra runt lite i grytan,, nu får vi vänta med spänning i luften vad de har för knep för att få ur sd om dom kommer in i riksdagen,,,, de kommer till att ta till alla knep för att få ur Sd men men lycka till

Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!