Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!
jag kommer inte att rösta på sd för då röstar jag emot min invandrabakgrund
men jag har en sak att tilllägga och jag jobbar och sköter mig och känner mig"svensk" till 99% men det är inte invandrarnas fel sverige har blivit dåligt. jag var 5 år när vi kom till sverige och det var tryggt att bo här men jag är inte rasist men när det kom politiska asyl som svenska folket tog emot förstördes landet. jag känner mig inte så trygg mer som på 80-talet och jag röstar på när en invandrare gör ett stort brott släng ut dem samt till hela folket gör strängare straffar. jag fattar inte varför man har eget rum, tv, goda middagar och ett bra liv när man sitter i fängelset. Straffa folk hårt så att dem gör allt för att inte åka in igen. jag har hört en historia där en gjorde brott för att bli tagen för att få ha det bra... vad är detta för samhälle
jag skulle vilja rösta på sd för samhälletskull men då röstar jag på mig själv och tyvärr så går det inte hade sd stöttat oss med invandrabakgrund och jobbat med problemen som redan finns utan att vill kasta ut oss, då hade det varit en bra parti
får väl rösta på någon annan