Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

Ja ska också rösta på SD tyker om har bra åsikter. hoppas dom kommer in i riksdagen

People are strange.
  • Nathalie009
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:44:34 följande:
    No comments...
    men om du inte har nån kommentar varför är du ens i denna tråd? Läs rubriken please. Här är väl en tråd för dom som TÄNKER rösta på SD?????
    People are strange.
  • Nathalie009

jag tror SD kommer få många röster detta val. Nästan alla ja känner som tidigare röstat på annat ska nu rösta på SD, så jag tror definitivt dom kommer få många röster.

People are strange.
  • Nathalie009
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:48:51 följande:
    Hade inga kommentarer till dig.

* Det är verkligen intressant att SDare har noll stubin. *
    hahaha jag har ingen kort stubin kanske lät då var mest nyfiken :) Det ligger nån förbannelse över FL för man låter alltid så sur när man skriver här d va faksikt inte meningen :)

Mest nyfiken varför du är här och skriver finns väl massvis med trådar om alla som inte gillar SD?
    People are strange.
  • Nathalie009
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:53:12 följande:
    Du vet ingenting om iranier så du kan va tyst. Det finns iranier som ser ut västlänningar och du skulle aldrig kunna gissa att det är en iranier.

* För övrigt så är VÄRLDENS vackraste kvinna just en Iranier * Skrattande 
    hehe ja d e tur att smaken e som baken.... ;)
    People are strange.
  • Nathalie009
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:55:19 följande:
    Jag var nyfiken på varför folk väljer att rösta på SD men så blev det en massa pajkastningar istället. Synd....
    Okej. Det var ju synd. Jag och typ dom flesta jag pratat med ska iaf rösta på SD. Och jag har läst väldigt mycket om alla olika partier och det var dom som jag tycker hade bäst  åsikter. Men som sagt alla tycker olika och jag tycker det ska bli spännade att se resultatet, för jag tror dom kommer få måånga röster.
    People are strange.
  • Nathalie009
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:56:29 följande:
    Hon har ju toppat listan massor av gånger så mååååånga verkar dela samma smak....
    Vem menar du? trodde du menade allmänt
    People are strange.
  • Nathalie009

att fler tycker hon (vem det nu är) är så vacker e väl inte så konstigt, jag menar, världen e stor och dom där länderna e stora..

People are strange.
  • Nathalie009
    I Blackrose I skrev 2010-08-26 19:59:23 följande:
    Claudia Lynx. Googla och du kommer vilja bli ändra läggning.
    Hahahahha... Hur opererad ser inte hon ut då??!! vacker?? neeeej!! Herregud.... okej, tur att alla tycker olika hehe..

Däremot ser hon ut som en svensk med mörk hy. Inrte de typiska utländska dragen som iranier ofta har.

Men jag ahr en gamal vän som e från iran hon är vacker..
    People are strange.
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!