Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:35:08 följande:
    Land ? Det är bara ett ställe jag föddes på hann inte ens uppleva så mycket, jag står närmare Sverige än vad jag nåsnin gjort Bosnien allt elände som hände där är inget jag vill hylla, jag lägger heller min energi på att landet jag bor i nu är ett tryggt ställe att leva i.

Men du kan säga till mig att inte "leka svensk" då måste du ha belägg på vad du menar.
    Ju mer du skriver desto mer förbluffar du mig med dina uttalanden.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:38:28 följande:
    Han är stor nog att välja religion , men ingen egen vilja att att bestämma var han vill bo? Jisses.

Kan ju säga, det ser inte ljust ut i Iran. Kanske dina barnbarn får flytta istället? Men de kanske kommer vara halvsvenskar som vill stanna.
    Läste du vad jag skrev? Jag ska inte flytta till Iran.

Att välja religion och att välja bo i ett land utan sina föräldrar är inte samma sak. Har du svårt att förstå det?
  • I Blackrose I
    MirandaSthlm skrev 2010-08-26 19:40:44 följande:
    ja för han är iranier? öhhhh...
    FörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånadFörvånad

Men jag har fått höra att han ÄR SVENSK. Nu får ni faktiskt bestämma er. Kan ni inte komma överens sinsemellan så ni inte gör bort er?!
  • I Blackrose I
    Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:42:07 följande:
    Ja ska också rösta på SD tyker om har bra åsikter. hoppas dom kommer in i riksdagen
    No comments...
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:44:21 följande:
    Tack kära du kul att nån förstår vad jag vill få fram och inte bara häver ur sig att man är förrädare eller något annat löjligt.
    Varför åker du tillbaka till Bosnien om det är så hemsk där? Vad har du för känsla när du kommer dit? Tror du att du går runt och har blonthår och blåa ögon eller?
  • I Blackrose I
    Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:46:07 följande:
    men om du inte har nån kommentar varför är du ens i denna tråd? Läs rubriken please. Här är väl en tråd för dom som TÄNKER rösta på SD?????
    Hade inga kommentarer till dig.

* Det är verkligen intressant att SDare har noll stubin. *
  • I Blackrose I
    sumpbäver skrev 2010-08-26 19:47:03 följande:
    Han har ju ingen chans att välja. Du ska ju dra med dom innan de har rätt att bestämma själva sa du ju?
    Har planerat flytt för två år sen och det kommer ta 4år. Alltså om 2år är allt klart och jag vill att vi flyttar nu när barnen är små så dom har bättre chanser att kunna lära sig engelska och komma in i samhället.
  • I Blackrose I
    LjubaviMoja skrev 2010-08-26 19:51:07 följande:
    Öhh för att jag kanske har släktingar där, och vad har blont hår och blåa ögon med det att göra? Och om du inte visste så är inte bosnier lika mörka som er iranier finns många från bosnien som har blåa ögon och blont hår.
    Du vet ingenting om iranier så du kan va tyst. Det finns iranier som ser ut västlänningar och du skulle aldrig kunna gissa att det är en iranier.

* För övrigt så är VÄRLDENS vackraste kvinna just en Iranier * Skrattande 
  • I Blackrose I
    Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:52:12 följande:
    hahaha jag har ingen kort stubin kanske lät då var mest nyfiken :) Det ligger nån förbannelse över FL för man låter alltid så sur när man skriver här d va faksikt inte meningen :)

Mest nyfiken varför du är här och skriver finns väl massvis med trådar om alla som inte gillar SD?
    Jag var nyfiken på varför folk väljer att rösta på SD men så blev det en massa pajkastningar istället. Synd....
  • I Blackrose I
    Nathalie009 skrev 2010-08-26 19:54:58 följande:
    hehe ja d e tur att smaken e som baken.... ;)
    Hon har ju toppat listan massor av gånger så mååååånga verkar dela samma smak....
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!