Inlägg från: Stealth |Visa alla inlägg
  • Stealth

Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!

MirandaSthlm skrev 2010-09-12 19:58:40 följande:
    Vart kom musslorna in i bilden? Å hur stavar du egentligen?
    Som en kratta när katten ligger med ena benet över mitt tangentbord. Frågor på det? (Och heter det mer tråligt än Å, isåfsll är det språkligt fel det med eftersom en mening aldrig inleds med och. )
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Bejje skrev 2010-09-12 19:55:36 följande:
    Jo, men det är ingen lag som säger att sverige ska ta in så mycket invandrare som vi gör. 1% räcker gott och väl, inte 10% som det är idag.

Du ställde frågan hur man kan tillåta 1/4 muslimer i en stad. Jag svarade på det, vill du diskutera en lagom nivå på invandringen så får du gärna skriva om det och inte något annat och förvänta dig att jag ska tankeläsa fram din egentliga mening.

Hur vet du att de är invandrade muslimer by the way?

Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    livet leker skrev 2010-09-12 19:56:49 följande:
    Till alla er som som inte anser att muslimer är ett hot, har ni sett filmen stoning of soraya?
    Jag bedömer personer på individnivå helst, och eftersom stening inte är något som alla muslimer stödjer, så kan jag därmed inte se hotet i muslimer som grupp. Nej jag har inte sett filmen, som svar på din fråga. Jag följer nyhetsrapporteringen istället och ser hur illa det kan se ut på olika ställen i världen. Dessutom ser jag helt svenska män som tycker det är okej att slå sin fru med stekpannor.

Om vi nu är så bra här, varför vill vi då inte ta hit fler som kan lära sig det fantastiska svenska sättet?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-12 20:44:07 följande:
    men SD-iterna är en grupp att se ner på dock så där sprack den teorin.
    Nej, det var en vetenskaplig undersökning jag grundade uttalandet på, jag känner ett par SD:are som är både vänner och familj, jag ser inte ner på dom. Det är ju bara ett konstaterande att man har lägre utbildning och mindre kunskap eller inte har jobb. Var ser du "se ner på" i det?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-12 20:53:23 följande:
    som jag ser på vissa då.
    Det var ju inte ens ett svar på det jag skrev?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    I Blackrose I skrev 2010-09-13 08:31:38 följande:
    Alltså nu låter du så svartsjuk så det nästan är pinnsamt. Försök öppna en pizzeria så ska vi se hur många dagar du klarar driva en sån verksamhet. Jag var 17år när jag fick mitt första jobb i en pizzeria. Det ÄR INTE EN mänsklig jobb.

Nu för tiden så är kassaapparaten kopplad till skatteverket så man kan inte "slå" svart. Vad du än slår in i kassaapparatet går direkt till skatteverket.

Ja, försäkringskassan borde skicka ut fler människor och kontrollera pizzerior/restaurangsverksamheter oftare men dessa sitter ju bara på sina röv och gör ingenting.

Kan tillägga att min lilla syster jobbar som servitris på helgerna i en etnisk svensk restaurang. Hon jobbade svart första året innan hon blev anställd.
    Det roliga är att jag vet att flera av pizzeriorna där är ägda av svenskar... och har varit i måååånga år.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    Bejje skrev 2010-09-12 21:47:20 följande:
    Men många kvinnor drar ju t.ex. negermän över samma kam, utan att för den skullen vara rasist.
    T.ex. du går en natt ensam från krogen hem till din lägenhet/ditt hus. Du kan välja att gå genom parken, som du vanligtvis gör, för går du runt parken blir det en ganska stor omväg. Men du ser att inne i parken sitter ett gäng mörkhyade invandrarkillar och snackar på halvtaskig svenska. Frågan är om du inte då skulle välja att ta vägen runt parken eftersom du är rädd att bli våldtagen. Kanske är du inte rädd utan går igenom paken trots allt.

Jag tror dock att de flesta ensamma kvinnor skulle välja vägen runt parken.
    vaaa? Negermän? Jag skulle gå igenom parken för det är den kortaste vägen.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    TereseA skrev 2010-09-13 09:39:33 följande:

Så respektlöst att säga negermän..om man nu måste skriva hudfärgen kan man ju i allafall vara så klipsk att skriva mörkhyade.

Det lät så jävla fel faktiskt. Negermän...
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-13 10:21:40 följande:
    hahaha som SD-are blir man kallad mycket så att hänga upp sig på det lilla ordet är väl inget.
    Vad har vi kallat er för okvädningsord?
    Skaffa EGEN gillaknapp!
  • Stealth
    MirandaSthlm skrev 2010-09-13 10:42:16 följande:
    Oj vad ska jag börja....
    Lågutbildade
    Idiot
    Rikspucko
    Rasistjävel
    socfall
    IQ-befriad
    F***a
    Naziztjävel
    osv osv....
    Jag har aldrig sagt något av det där förutom att det fanns en undersökning som sa att SD som parti har fler lågutbildade osv än andra partier.

Det gör det inte till något elakt utan det var ett konstaterande utifrån en vetenskaplig undersökning.
    Skaffa EGEN gillaknapp!
Svar på tråden Tråden för oss som tänker rösta på SverigeDemokraterna!