• Anonym (nyfiken!)

Trekant

Jag har mer och mer börjat fantisera om en trekant med min man och ytterligare en kille men jag vet inte om jag ska våga ta upp detta med min man. Men jag tror han skulle bli tänd även han. Finns det någon här med erfarenhet av detta? och hur hittar man en kille som är villig till detta, känns inte så lockande med kontaktannons.

• Svar på tråden Trekant
  • Anonym

Jadu den tanken har slagit mig många gånger,även en trekant med sambon och en tjej till..

Undrar oxå hur man hittar villigt folk

• Anonym (nyfiken!)

Tack för tipset! Ja det enda som jag tänker på är just svartsjukan. Jag skulle ALDRIG kunna ha en tjej till med för jag skulle bli jätte sotis. Men jag blir urkåt på tanken med två killar och jag. Även tjejsex tänder mig men det får nog förbli en fantasi bara.

• Anonym

Men sambon din då,vad tycker han om en kille till då!...

Jag skulle kunna tänka mig både och

• Bissen

Har inga erfarenheter om detta som sambo med min man (utan innan som singel) o då var det 2 tjejer o kille.. Ena ggn var det arrangerat o tjejen hittade en kille på nätet.. andra ggn var det en kille som jag dejta o han dejtade just då tjejen.. Låter rörigt men som sagt... det var mitt singelliv.. Idag?! Hmm.. tanken finns hos båda men ibland är fantasi bättre än IRL

• Anonym (prövat)

ville vara anonym

jag gjorde det för många år sen med 2 killar... den ena var min kille (förlovad)
    den andra var hans kompis..

upplevelsen var härlig, men svartsjukan efteråt blev för stor för min kille så vårat förhållande blev inte det samma igen.. det tog slut ef 3 år.

inte en upplevelse jag vill göra igen när man är i ett förhållande...

• Anonym (A)

Gå in på klubb6.se Det är en sida som är gratis och där finns det alla möljiga kombinationer av vad folk vill ha ;)

• Anonym (a_och_c)

Hej nyfiken!

Om svartsjuka är ett problem så är andra par ofta en ganska bra lösning. Då de redan har varandra minskar risken för svartsjukedramatik en hel del.

Det finns säkert något par därute som kan tänka sig att både killen och tjejen har sex med dig medan din kille bara får röra dig.

Klubb6 har redan rekommenderats som ett ställe att leta sådana par, så vi tar som vanligt och lägger två andra ställen till listan:

www.bodycontact.com (kontaktsida på nätet)
    www.pih.se (parklubb i Stockholm dit man går LIVE)

Lycka till!

• Anonym (man)

var försiktig, om jag ens anade att min sambo ville ha någon annan så skulle hon åka ut på arslet innan hon hade frågat klart.

kanske försöka luska fram om din kille har någon tanke på detta innan du frågar..

Tror också inte att det är någon bra ide om DU skulle bli avis om det var en tjej..

• Anonym (nyfiken!)

Anonym a_och_c tack för ännu ett bra tips.
    Och Anonym (man )jag vet att han har tänkt tanken själv någon gång men tror att han kanske bara vill att det förblir en fantasi men jag ska försöka prata med honom och se vad han tycker. Är det bara en fanatsi så respekterar jag det förstås.Skulle ALDRIG vara otrogen.

Svar på tråden Trekant