• Anonym (mrs big)

Stor klitta, vad tycker ni?

Vad tycker ni killar (eller tjejer) om tjejen har stor klitta?
    "Hängande" blygdläppar?

Hot or not? 

• Svar på tråden Stor klitta, vad tycker ni?
  • Anonym

Lagom är bäst

Vad jag gillar rent estetiskt är ju en sak, men det jag upplevt är att om tjejen har väldigt stora yttre blygdläppar så kan det bli så att det "skaver",, dels när snoppen ska in så att säga, del att det är lite svårare med oralsex, men det går ju alltid att jobba på    

• Rynkigutanpåslätinuti
    Anonym skrev 2010-08-30 10:48:08 följande:
    Lagom är bäst

Vad jag gillar rent estetiskt är ju en sak, men det jag upplevt är att om tjejen har väldigt stora yttre blygdläppar så kan det bli så att det "skaver",, dels när snoppen ska in så att säga, del att det är lite svårare med oralsex, men det går ju alltid att jobba på    
    Det finns två blygdläppar och en klitoris. Vi har två händer och en mun. Vad sa du att problemet var?
  • Ursusman

Stora läppar och stor klitta gillar jag. Det är väldigt sexigt.
    Har en väninna med jättestora härligt rynkiga inre läppar som tränger ut som en ros. Sååå sexigt.
    Även en stor klitta är väldigt mysigt. Jag vet precis vad jag gillar att göra med en sån!
    Det är bara att anmäla sig, haha

• boomstar

Bump, men jag äääääälskar stora, långa klittor och blygdläppar. Tycker det är superkvinnligt och inbjudande. Tycker t o m groteskt stora är supersexigt!

• Anonym (Snubben)
    Anonym (mrs big) skrev 2010-08-21 23:09:59 följande:

"Hängande" blygdläppar?

Hot or not? 

Vilken intelligent brud låter dig foto hennes penisklitta?

Sannolikt tror du att du kan kn...a, men kan inte jämfört med riktiga män.
  • Amadeus2

Spelar ingen roll, storleken är inte avgörande vad det än på kroppen vare sig på män eller kvinnor. 
    Själv föredrar jag en ren och gärna hårig slida kan ge både mig och förhoppningvis partnern en trevlig stund.

• Anonym (J)

Jag har stor och förstår mig inte på folk som skriver negativa åsikter. Eller som egentligen startar dessa trådar. Man kan inte hjälpa hur stor eller liten man har. Precis som att killar inte kan hjälpa vad de har för storlek eller hur mycket hängpung de har 

• Anonym (J)
    Anonym skrev 2010-08-23 23:41:44 följande:

Blä ÄCKLIGT! Framförallt fult!

Löjligt 
  • Anonym (J)
    boomstar skrev 2016-03-04 21:34:50 följande:

Bump, men jag äääääälskar stora, långa klittor och blygdläppar. Tycker det är superkvinnligt och inbjudande. Tycker t o m groteskt stora är supersexigt!

Haha långa :D 
    Kul att höra att det är uppskattat med lite större, min är 1,5 cm ungefär. 
  • jontebula
    Anonym (mrs big) skrev 2010-08-21 23:09:59 följande:
    Stor klitta, vad tycker ni?

"Hängande" blygdläppar?

Hot or not? 

Ser inte ens problemet ?
  • Anonym (Rt)

Hot
    Gott att leka med tungan mot

• JohnanonX

Älskar både små och stora. 

Små kan göra sig riktigt fina som camel toes och stora är fantastiska att suga/slicka på 😊

• Sharpshooter
    Anonym (J) skrev 2025-05-25 10:29:26 följande:
    Haha långa :D 
    Kul att höra att det är uppskattat med lite större, min är 1,5 cm ungefär. 
    Yes,please!!;)
  • Anonym (LP)

På en kvinna jag älskar så är både stora och små "hot"🤗

• Anonym (Kent "Klittan" Ohlsson)

Ja, nice med big.

• Anonym (Naturist)

Älskar stora och feta fittor med lång/stor klitoris gärna hårig  och oren🤤

• Anonym (hmm)

Jag gillar ganska släta fittor, det är snyggare och ser mer inbjudande ut att gå ner på när det inte fladdrar alldeles för mycket, så typ bullfitta/porrfitta antar jag.
    Men det är inte direkt som att det går välja vad man får, inte som för tjejer som kan välja X/Y/Z killar om de vill ha omskurna eller inte omskurna kukar

• Anonym (Funktion)

Jag tycker att det viktigaste är att klitta och blygdläpparna funkar på personen de sitter på. Alltså att det känns njutningsfullt för mottagaren att bli smekt/skickad. Sen estetiskt sett så tycker jag att det är sexigare när det märks skillnad på att personen är upphetsad, klittan sticker fram mer och blygdläpparna svullnar lite lätt.

Svar på tråden Stor klitta, vad tycker ni?