Inlägg från: bodenkillen |Visa alla inlägg
  • bodenkillen

Blotta sig

Hej.
    Har en liten undran... Det är så att jag så länge jag kan minnas, haft fantasier om att visa mig: något jag fått göra några gånger för länge sedan. Kan berätta om det om någon vill... Nu känns det inte lika lätt att kunna hamna i situationer där något sådant skulle kunna hända, och jag blir rätt frustrerad av det... Skulle verkligen vilja detta, men givetvis inte till vilket pris som helst... Nu till min fråga. Märk väl; detta är inte på något sätt jag som försöker få tag på någon som vill titta. Bara en liten undran... Ni tjejer. Skulle ni kunna tänka er att ställa upp på en sån sak: att titta på en kille som runkar om han verkligen ville det? Alltså inget mer än det. Bara titta?

• Svar på tråden Blotta sig
  • bodenkillen

Tja. Det var när jag var 18. Var hemma hos en tjejkompis efter en fest, och vi var båda lite fulla. Vi tittade på tv, och hon zappade förbi tv1000 där det var en porrfilm. Hur det nu var hamnade vi där med p-rullen på, och kommenterade det vi såg och så. Jag blev påverkad av situationen och fick stånd, men jag satt/låg så att det inte syntes eller märktes förrän hon flyttade på sig, och råkade lägga handen rakt på den. Blev lite pinsamt först, men hon sa att det var ok, att det var naturligt. Sen började hon undra lite, typ om jag brukade se på porr, och så, och så frågade hon om jag brukade runka då, och om jag hade gjort det om jag varit ensam. Jag svarade efter lite tvekan att det hade jag nog gjort, och då sa hom att det var ok om jag ville göra det nu. Så då gjorde jag det medan hon tittade på, och jag tyckte det var ännu mer spännande än jag ville visa att jag tyckte! Glad

Svar på tråden Blotta sig