lesbiska och strapon - dubbelmoral?
jag och en jävla massa vänner hade en grabbkväll med en massa prat, dryck och mat. vi blev lite berusade och började flitigt att filosofera om paradoxer, motsägelser och moment 22. jag vet inte exakt var i diskussionen vi var men plötsligt sade någon högt "ungefär som en lesbisk som gillar att bli knullad med strap-on". alla blev helt till sig, satt och hoppade i stolarna och skrattade, för han hade så rätt... eller?
de menade att en tjej som gillar att bli knullad av en annan tjej med strap-on lika väl skulle kunna bli knullad av en kille. och anledningarna var många. det snackades om ställningar mest om doggy då denna innebär att den som blir påsatt inte kan avgöra så enkelt om den som sätter på är kille eller tjej och att könet isåfall skulle vara helt ointressant. sen snackades det mycket om att alla tjejer var överens om att en riktig kuk aldrig kan slå en dildo i känsla, och även om kuken inte är så estetiskt tilltalande för en lesbisk så borde hon av logiska skäl ändå tycka att kuken är skönare.
hur som helst, jag pendlade mellan att hålla med och att tycka att de var extremt tröga. numera är jag kluven.
vad tycker ni? kul att höra fler svar från lesbiska och andra män som filosiferat.