• Anonym (ill'in)

lesbiska och strapon - dubbelmoral?

jag och en jävla massa vänner hade en grabbkväll med en massa prat, dryck och mat. vi blev lite berusade och började flitigt att filosofera om paradoxer, motsägelser och moment 22. jag vet inte exakt var i diskussionen vi var men plötsligt sade någon högt "ungefär som en lesbisk som gillar att bli knullad med strap-on". alla blev helt till sig, satt och hoppade i stolarna och skrattade, för han hade så rätt... eller?
    de menade att en tjej som gillar att bli knullad av en annan tjej med strap-on lika väl skulle kunna bli knullad av en kille. och anledningarna var många. det snackades om ställningar mest om doggy då denna innebär att den som blir påsatt inte kan avgöra så enkelt om den som sätter på är kille eller tjej och att könet isåfall skulle vara helt ointressant. sen snackades det mycket om att alla tjejer var överens om att en riktig kuk aldrig kan slå en dildo i känsla, och även om kuken inte är så estetiskt tilltalande för en lesbisk så borde hon av logiska skäl ändå tycka att kuken är skönare.
    hur som helst, jag pendlade mellan att hålla med och att tycka att de var extremt tröga. numera är jag kluven.
    vad tycker ni? kul att höra fler svar från lesbiska och andra män som filosiferat.

• Svar på tråden lesbiska och strapon - dubbelmoral?
  • Anonym (ill)
    Anonym skrev 2010-08-22 12:13:49 följande:
    Jag tycker inte att det är samma sak alls. Vi använder strapon för att få händerna över till annat samtidigt. Det är mer praktiskt helt enkelt. Själva dildon är helt slät, vibrerande och mintgrön så den ger inte direkt kukassociationer.
    Det är väl som att bögar skulle använda ett trångt hål av något slag, inte en lösfitta, bara för att de tycker att det är skönt. Varför ska man välja bort sköna saker bara för att det påminner om annat som heterosexuella gör? Då måste man väl skippa oralsex osv också?
    vettigt svar. möjligtvis lesbisk?
  • Anonym (??)
    Anonym (ill) skrev 2010-08-22 12:14:04 följande:
    alla normala tjejer föredrar kuken före dildon skulle jag kanske ha skrivit.
    oj jävlar vad många onormala tjejer jag känner i så fall! Alla gillar kuk, men dildon är helt enkelt bättre. Naturligtvis kan det vara bättre att ha sex med en man än med en kvinna och strap-on, men det beror på personen och INTE kuken!
  • Anonym (Nähäpp)
    Anonym (ill) skrev 2010-08-22 12:14:04 följande:
    alla normala tjejer föredrar kuken före dildon skulle jag kanske ha skrivit.
    Får du på något sätt mindrevärdeskomplex för att det finns tjejer som inte vill ha dig och din kuk?
     Du ber om andras funderingar kring dina påståenden, men när du inte fick medhåll, går du genast på med motangrepp. Fantastiskt moget. 

• Anonym (ill)
    Anonym (??) skrev 2010-08-22 12:17:48 följande:
    oj jävlar vad många onormala tjejer jag känner i så fall! Alla gillar kuk, men dildon är helt enkelt bättre. Naturligtvis kan det vara bättre att ha sex med en man än med en kvinna och strap-on, men det beror på personen och INTE kuken!
    mjooo jag tror det beror på kuken.
  • Anonym (Jodå!)
    Anonym (ill) skrev 2010-08-22 12:06:48 följande:
    för att äkta alltid är bäst. en dildo är en fejkkuk, ett substitut. kan man njuta av en dildo så kan man även njuta av en kuk.
    Åh, jag hade säkert kunnat njuta av en kuk! Om den hade suttit på en tjej =)

Jag är inte lesbisk för att jag inte gillar att bli penetrerad, jag är lesbisk för att jag gillar tjejer med ALLT vad det innebär, såväl i vardagen som i sängkammaren!

För övrigt gillar jag att kunna välja storlek och utseende på dildon, helt utifrån dagsbehovet (som i mitt fall varierar väldeliga - Jag hade inte mäktat med jättekuken Allan varje gång, och jag hade blivit sanslöst less på ständiga lillsnoppen Sune och fullständigt uttråkad av medelsvenssonsnorren Mats).

Jag njuter förövrigt av att sätta på någon också, men jag hade inte velat vara man eller ha en kuk för det. Det är ju perfekt med en avtagbar =)

• Anonym (??)
    Anonym (ill) skrev 2010-08-22 12:21:13 följande:
    mjooo jag tror det beror på kuken.
    hur förklarar du då att det i vissa fall är bättre med en tjej och strap-on än med karl och kuk?

bästa sexet i mitt liv var för övrigt med en tjej och strap-on, men jag är ju också onormal :)
  • Anonym (??)
    Anonym (Jodå!) skrev 2010-08-22 12:23:24 följande:
    Åh, jag hade säkert kunnat njuta av en kuk! Om den hade suttit på en tjej =)

Jag är inte lesbisk för att jag inte gillar att bli penetrerad, jag är lesbisk för att jag gillar tjejer med ALLT vad det innebär, såväl i vardagen som i sängkammaren!

För övrigt gillar jag att kunna välja storlek och utseende på dildon, helt utifrån dagsbehovet (som i mitt fall varierar väldeliga - Jag hade inte mäktat med jättekuken Allan varje gång, och jag hade blivit sanslöst less på ständiga lillsnoppen Sune och fullständigt uttråkad av medelsvenssonsnorren Mats).

Jag njuter förövrigt av att sätta på någon också, men jag hade inte velat vara man eller ha en kuk för det. Det är ju perfekt med en avtagbar =)

Tummen upp!
  • Anonym (ill)
    Anonym (Nähäpp) skrev 2010-08-22 12:19:50 följande:
    Får du på något sätt mindrevärdeskomplex för att det finns tjejer som inte vill ha dig och din kuk?
     Du ber om andras funderingar kring dina påståenden, men när du inte fick medhåll, går du genast på med motangrepp. Fantastiskt moget. 

nej jag bryr mig egentligen inte så mycket. att känna sig åtrådd, behövd och bekräftad är nog mer en tjejgrej, så jag kan tänka mig att du hade känt så om platserna varit omvända. mindervärdeskomplex vet jag inte ens vad det är. jag gick inte på motangrepp, h*n försökte dumförklara killar, jag gav bara igen... eller jofan, det var nog motangrepp men jävligt befogat.
  • Anonym (Nähäpp)
    Anonym (ill) skrev 2010-08-22 12:26:01 följande:
    nej jag bryr mig egentligen inte så mycket. att känna sig åtrådd, behövd och bekräftad är nog mer en tjejgrej, så jag kan tänka mig att du hade känt så om platserna varit omvända. mindervärdeskomplex vet jag inte ens vad det är. jag gick inte på motangrepp, h*n försökte dumförklara killar, jag gav bara igen... eller jofan, det var nog motangrepp men jävligt befogat.
    Är det att dumförklara killar när man säger att det är skönare med en dildo?
  • Anonym (??)
    Anonym (Nähäpp) skrev 2010-08-22 12:27:10 följande:
    Är det att dumförklara killar när man säger att det är skönare med en dildo?

Klart det är, att deras hjärna sitter i kuken vet väl alla :)

Skämta bara, ifall någon inte förstod det...... ;)

Svar på tråden lesbiska och strapon - dubbelmoral?