• Saaaraa

Vem är din dotter lik?

Vem av föräldrarna liknar dottern mest? Mamma eller pappa? 

Liknar dottern farmor mest så röstar du på pappa, då det är från hans sida. 
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem är din dotter lik?
  • LisaP

Enligt folk i omgivningen är båda döttrarna lika sin mor :)

• 071001

Mamman säger alla vi träffar. Dock ser jag inte det riktigt själv utan ser mycket från pappans sida.

• lillamye

kan inte rösta då vi har 2 tjejjer hon på 7 lik mig och hon på 4 lik pappa

• Julutzi
    lillamye skrev 2010-08-23 10:57:04 följande:
    kan inte rösta då vi har 2 tjejjer hon på 7 lik mig och hon på 4 lik pappa
    Samma här! Har tre döttrar och en är lik mig och två lik pappas sida... Därför kunde inte jag rösta!
    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • Maija

Min 4-månaders dotter är en kopia av sin pappa, även sonen på 7 år. Trodde nån utav dom skulle få några drag från mig men icke.

• Agamemnon

Dottern har alltid varit mer lik sin pappa när det gäller ansiktsdrag och sånt, det röda håret har hon definitvit från farfar. Nu tycker jag dock att jag börjar se liiite av mina drag i henne så de kanske växer fram. Hon är 2,5 år.

♥ Olivia 080308 ♥ miss-misschief.blogspot.com
  • cocos87

Hon är en kopia av sin pappa Ögonen är det enda hon fått av mig resten kommer från pappsen.

Nathalie 090607, Lillebror med BF 101029
  • 010306

Har 3 döttrar.. den ena är kopia av sin pappa, en av dem lik oss båda & en mer lik mej ;P så lite svårt att rösta där ;)

• Ruggugglan

Min dotter på 4år sägs vara väldigt lik mig. Hon har väldigt få drag från sin pappa.
    Sonen är också väldigt lik mig och har en del drag från sin pappa. (Olika fädrar till barnen).

• Reglementet

Båda.

*Kommersiellt budskap*
Svar på tråden Vem är din dotter lik?