• SaGaKi

BF maj 2011

Åh här hittade jag ju er...som ska ha i maj 2011

Enligt FL så ska våran lilla böna komma den 3 maj 2011

Är lite rädd njaa LIVRÄDD är nog den rätta ordet..

Har bakom mig en avbryten grav. i v20+  efter RUL
    en tiiidig MF i Juli  (testade uubersvagt på BIM dagen)

Testade nu starkt eller normal starkt så man SÅG plusset utan att vinkla m.m. i BIM-4 så nu ska vi inte ha MF förhoppningsvis....

GRATTIS alla till era plus...

Symtom: trötthet, ömma boobisar.....växtvärk(mensvärk)av o till...

• SaGaKi
    Jane C skrev 2010-08-25 11:02:24 följande:

Hej Hej, ansluter mig  här. Plussade igår på dag 25, har haft 25-28 dgr cykel sen januari mest 26dgr så troligtvis BIM idag då eftersom jag redan plussade starkt! Och mår iiiiiiiiiiiiiiilla. Bor på Hisingen i Göteborg. Följas åt? Har ett barn sen tidgare född 07, en tjej.

Är supernervös och rädd för MF. har eg ingen anledn mer än att jag fyllt 31 och väger lite för mycket...rättare sagt 15kg för mycket det mörklägger glädjen lite.....

när jag väntade killarna var jag aldrig rädd för MF även om jag hade ett antal kg övervikt och 32 med första och skulle fylla 33 med andra...

Nu är jag snart snart 35 rädd yeapp efter allt vi gått genom i år redan..LIVRÄDD men förhoppningsvis kommer det släppa ju längre man går i graviditeten..och Ul i v13 går bra....
  • SaGaKi

idag kände jag av illamående FÖRSTA gången när vi var nere i stan och gick en runda uschhh....

Glömde av hur det kände ju o få dem ju, men har haft tur att jag har aldrig i mina tidigare grav. haft jobbiga illamående utan lite då o då...
    Men varje grav. e ju inte den andra lik så får se hur det blir nu...

Testade idag också för det är BIM idag och då lös det fint och starkt en PLUSS på cb testet ...härligt härligt...
    NU är det lite mer värkligt faktiskt....
Svar på tråden BF maj 2011