• ALVE76

BF maj 2011

Hejsan!

Får man vara med här?

Plussade på BIM -4 men så svagt att jag inte vågade tro det. Köpte ett CB digitalt dagen efter & det visade helt klart GRAVID. Så lycklig! Jag har fyra barn innan (alla pojkar), födda 99, 02, 04 & minstingen 09.

Mår illa till & från, väldigt mycket molvärk & ständigt hungrig. Längtar tills den kritiska fasen är över så man kan börja njuta Solig.

• ALVE76

Kikar in här varje dag, men hinner inte skriva så ofta med fyra busfrön som kräver sitt.

Går in i v 9 idag, tycker att veckorna från det jag plussade har rusat iväg. Har varit på inskrivningssamtal idag & på måndag blir det vul. Spännande!

Tycker att jag inte är lika trött längra men däremot har illamåendet blivit kraftigare & jag är konstant hungrig. Går & småäter hela tiden.

Tänkte höra med er hur ni har det med mol/växtvärk? För mig har det värkt på sen ÄL ungefär. Man blir ju lite nojjig även om alla säger att det är växtvärk.

• ALVE76

Hej tjejer!

Har varit på VUL idag. Måste säga att jag är liiite chockad. Såg den lilla knodden & hjärtat som slog så fint. Men det va TVÅ hinnsäckar. Läkaren undersökte mig ordentligt och kollade så ingen gömde sig. Men det va bara en.

• ALVE76

Ja, den andra har tillbaka bildats. Visst väldigt vanligt att en graviditet börjar med tvillingar.

• ALVE76

Hej!

Det va jättelängesen jag skrev. Har varit inne & kikat men har inte haft tid/ork dom senaste veckorna. Jag hade BF 5/5 men bebisen kom i v 35+6 efter katastrofsnitt.

Skall försöka berätta historien vid ett bättre tillfälle. Vi är iaf hemma & mår bra efter en tuff start.

GRATTIS till bebisarna som kommit & lycka till alla andra!

Svar på tråden BF maj 2011