• Vix

BF maj 2011

Fick ett starkt Plus idag har fått svagt i två dagar men idag blev det verkligt då jag köpte ett CB Digital och fick svaret Gravid 1-2 veckor Gravid  Mitt BF är 10 maj en dag efter min födelsedag När ska ni andra ha? Är det okej att göra en lista?

{#emotions_dlg.flower} Solig  VÅRBEBIS  Solig {#emotions_dlg.flower}

Vix
    - Bf 10 maj tredje barnet.

(¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste pojkar, Hampus & Filip ♡ ¸.?°´¯)
  • Vix

Oj redan första besöket för flera av er. Vart i landet bor ni? Själv får man nog vänta tills man är i v10 har gjort det med mina två tidigare barn. Bor själv i Sundsvall.

• Vix

Fröken löken: Oroa dig inte för vikten. Ät nyttigt och rör dig som du känner att du klarar av. Har själv gått upp 23 kg med båda mina pojkar. Har gått ner allt med båda då jag har levt som vanligt. Var också orolig innan men det är inget att oroar sig för då man kan tänka på att inte "vräka" i sig massa onyttigt och inte heller äta flera kg frukt per dag.

• Vix
    Fru J skrev 2010-09-01 15:43:08 följande:
    Hej!
    Hoppar in här med er Plussade i helgen
    BF 10 maj!
    Grattis Vi har samma bf skoj
  • Vix

Grattis till alla nya Plus Skriv in er i listan så följs vi åt

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
  • Vix

Själv är jag superpigg. Har precis klivit av mitt jobb efter ha jobbat 15 timmar i streck, hann inte med någon rast idag :-/ men är fortfarande pigg. Har inte något illamående eller supertrötthet som jag har haft ifrån dag 1 med mina tidigare barn. Hoppas på en lättare graviditet

• Vix
    Fru J skrev 2010-09-02 15:48:28 följande:
    Hihi, vad roligt! Har du fler barn än det i magen? Jag väntar vårt första barn, på första försöket så vi är lite omtumlade har, men mycket lyckliga och hoppas att det ska gå vägen! Men det gör det väl
    Vart bor du ? Själv bor jag i Stockholm.
    Båda mina pojkar blev till på första försöket och det har gått kanonbra med båda De är nu 4,5 år och 1,5 år. Bor i Sundsvall ca 40 mil norr om Stockholm

Therre: Vi ska ta reda på vad vi har för liten böna i magen Har gjort det med båda pojkarna och tycker det har varit helt kanon att veta det är förväg. Ser själv bara fördelar

Skalbagge: Hade så när jag väntade yngste sonen. Ringde till kvinnokliniken och fick då komma för att göra ett vul. Var orolig att bebisen låg fel men den låg så fint till och växte sig stor och stark. Än så länge så känner jag knappt något så även är det lite oroande "små barn = små bekymmer, stora barn = stora bekymmer"
  • Vix
    {#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet skalbagge - Bf 1:a maj, 1:a barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet Emm86 - Bf 5 maj, 1:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Lejonhona87 Bf 6 maj, 1:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
  • Vix
    we wish for a baby skrev 2010-09-04 13:48:33 följande:
    Hej Tjejer! Dom tog inte in mig på akuten nu när jag ringde, de tyckte de var så speciellt när de var provrörs befruktning så dom bad mig ringa min klinik på måndag eller till gyn, för ett vul var visst för tidigt att göra, skulle inte gå att fast ställa om allt såg bra ut eller inte.....
    känns skönt att inte behöva åka men samtidigt ett slag mot ansiktet att de inte räknades som akut!! Jag vill veta nu hur de ligger till, innerst inne så vet jag redan & har börjat sorgarbetet som vi nu har framför oss! Men man vill ju ändå få de bekräftat av en gynekolog...
    Blir väl till att gå runt så här som sist... vänta & vänta på att misfallet ska inträffa. De kommer ju verkligen inte på bestämda tider utan precis när de helst behagar. Kommer nog få ringa förtvivlat in igen som sist för att få hjälp med att bort det!
    Kommer med en update sen så ni får veta hur de gått!
    Kram till er!! Passa på att NJUUUUT man vet aldrig hur länge de vara Hjärta
    Vad jobbigt för dig :´(  Hoppas du blir gravid snart om nu det är så som du tror. En sak kan du glädjas iallafall att ett litet ägg blev befruktat och fastnade ett litet tag. Men det var något fel på det ägget så din kropp funkade bra och tog bort det för att lämna plats till en frisk och härlig bebis som kommer snart växa i din mage. *kram*
  • Vix

Jag har bara berättat för min bästa vän. Tänkte vänta så länge som det bara går med denna graviditet då jag har berättat så fort jag har fått plus tidigare.

Mår som sagt var inget speciellt. Kan väl känna lite molvärk i tjejmagen men inget annat. Jo möjligen att jag har mycket energi vilket jag inte hade tidigare. Då sov jag typ ifrån dag ett så det är skönt. Var ut i skogen igår med min man och våra pojkar. Yngste sonen på 1,5år blev trött och ville att mamma skulle bära. Sagt och gjort så lyfte jag upp honom på mina axlar och så gick jag en lång stund.
    Har dock fått svampinfektion så det är väl kanske en biverkning av graviditeten? Hoppas det går över snart då jag håller på att bli tokig Obestämd

Svar på tråden BF maj 2011