Jag får ett tidigt vul för vi har gjort en provrörs befruktning, då vill kliniken som hjälpt oss kolla att graviditeten ligger rätt & att hjärtat börja ticka innan de lämnar över till mvc, men jag tror att man kan be om de oxå men vet inte hur generösa alla är på att ge de? Vi ska be om ett tidigt ul, betalar gärna för de bara jag får ett, känns länge att gå till v.17 minst innan man får se de lilla livet! De har blivit jättekonstigt för mig när jag ska kommentera i trådarna, jag har tappat en MASSA funktioner, så de går inte att skriva så snyggt allt blir bara i en klump :/ Just nu oroar jag mig för de svaga strecket jag fick på test stickan.... pressade visserligen fram dropparna för att göra testet, har precis tomt blåsan från morgon urinen när posten kom, hoppas de var därför de var så svagt, vill inte förlora pyret igen... usch så jobbig väntan vi har framför oss! Håller med till 100% om att de ska bli ur mysigt med en vår bebis, längtar redan tok mycket till julen oxå, då vi kommer vara i v.24-25 och kommer förhoppnings vis kännar små buffar från den lill*, ja vi är så lyckligt lottade tjejer!! Kram på er!!