• Fru J

BF maj 2011

Hej!
    Hoppar in här med er Plussade i helgen
    BF 10 maj!

• Fru J
    Vix skrev 2010-09-01 21:59:39 följande:
    Grattis Vi har samma bf skoj
    Hihi, vad roligt! Har du fler barn än det i magen? Jag väntar vårt första barn, på första försöket så vi är lite omtumlade har, men mycket lyckliga och hoppas att det ska gå vägen! Men det gör det väl
    Vart bor du ? Själv bor jag i Stockholm.
  • Fru J
    {#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
  • Fru J
    Lyckomia skrev 2010-09-02 18:58:08 följande:

Jenpuh: Här har du en till från Stockholm, Solna närmare bestämt 

Var ute på stan idag och fick gå så himla långsamt pga att jag fick småhugg i magen vid varje steg om jag gick för fort. Blev en sån där stopkloss mellan tunnelbanan och pendeln som jag själv stör mig så mycket på. Har haft molvärk med lite hugg nu sen i tisdags men inga andra symptom. Det känns skitläskigt och jag undrar såklart om allt är ok där inne...

Vad roligt! Jag bor i hässelby
  • Fru J
    Lyckomia skrev 2010-09-02 18:58:08 följande:

Jenpuh: Här har du en till från Stockholm, Solna närmare bestämt 

Var ute på stan idag och fick gå så himla långsamt pga att jag fick småhugg i magen vid varje steg om jag gick för fort. Blev en sån där stopkloss mellan tunnelbanan och pendeln som jag själv stör mig så mycket på. Har haft molvärk med lite hugg nu sen i tisdags men inga andra symptom. Det känns skitläskigt och jag undrar såklart om allt är ok där inne...

Hoppas smärtan lägger sig för dig!
  • Fru J

Hej allihop!

Upptäckte att den senast bf-listan här ovan som ni lagt till inte är den rätta. Det saknas många på den. Jag lägger till listan har nedan, så ni som inte hittar er där lägg in er igen, eller hojta till så kan jag hjälpa er med det

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
  • Fru J
    we wish for a baby skrev 2010-09-05 11:34:08 följande:

Hej tjejer!
    Har idag börjat blöda & har sån fruktansvärda mens smärtor & de blir bara värre Gråter
    De bara att inse att de blir ingen maj bebis för mig. Började med molande värk & brun flytning på pappret igår kväll!
    Skönt ändå att kroppen stöter bort de själv & att jag förmodligen slipper skrapning!

Hoppas de bara är en tillfällig blödning för dig, men bruna flytnongar är ju inte ett så bra tecken Rynkar på näsan
    Du finns i mina tankar skickar dig en massa styrka!
    Kram

Usch vad tråkigt!
  • Fru J
    skalbagge skrev 2010-09-05 13:19:17 följande:

Hej alla!

Jag är lite nyfiken på om det är någon som bor i järfälla, eller iaf norrut i sthlm?

Åh va tiden går sakta, önskar att det gick att spola fram tiden till den 23 september då jag hoppas på att få se hjärtat!!!!

Jag har berättat för tre kollegor och min bästa vän, annars är det bara jag och sambo som vet.
    'Längtar efter att få berätta för alla!!!

Bor i Hässelby.... Än så länge vet bara vi om det...men ska väl snart börja berätta det
  • Fru J

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet
  • Fru J

För mig fungerar tråden, men däremot så är hela framiljeliv krångligt, sidan blir varnad för virus samt att det tar tid innan den laddar...Hoppas det löser sig....

• Fru J

Det här med illamående.....gud vad upp och enr det kan vara, blir knäpp. Har iof aldrig mått illa en hel dag, men går omkring och är konstant trött, sen kan jag må illa vid alla möjliga tidpunkter! Jobbigt när det kommer utan förvarning, men men det går väl över

• Fru J

Hej allihop!
    Det är såå roligt, har varit bortrest en vecka och kommer hem och det är så kul att läsa ikapp alla inlägg, vilken aktivitet det är!!

Dock blev resan till Kreta lite mindre lyckad när det gällde maten. jag klarade inte dofterna från maten så jag levde på melon och bröd i en vecka. Så fort jag kände lukten började jag må illa....usch och fy! INte hjälpte postafen heller. Väldigt skönt att vara hemma igen, tyvärr är jag lite känslig för vissa dofter fortfarande, men det finns många maträtter som jag iaf kan äta
    Hoppas verkligen att illamåndet går över i tredje månaden....

• Fru J
    Vix skrev 2010-09-29 20:12:20 följande:
    Gick in i vecka 9 idag
    Har fått gått med åksjukeband hela dagen då jag har mått grymt illa. Någon fler som mår pyton?
    Ja du, jag mår illa! Av matdofter! Det bara vänder sig! Vår vecka på Kreta kantades av ångest varje gång vi skulle åta, det luktade ju bara hur hemskt som helst Men men, det ger sig väl hoppas jag
    Vecka 9 igår!
  • Fru J

Vet ni, var inna på akuten ogår för jag fick en blödning, men allt såg bra ut...och det ligger två foster i min mage!! Omtumlande så det är inte sant! Förta barnet blir både ettan och tvåan !!

• Fru J

ursäkta alla stavfel..är ordinerad sängläge och försöker skriva liggandes, inte helt lätt!

• Fru J
    MissSindra skrev 2010-10-01 17:02:13 följande:
    Ahhh läskigt :)  grattis.. skulle oxå vilja ha 2....  hoppas allt går bra och ligg stil nu :P

hur länge är du ordinerad sängläge och vad sa dem annars?
    ja typ några dagar ska jag ta det lugnt. Jag får inte lyfta tungt och inte anstränga mig och absolut inte stressa. Och det går bra känner jag. Ringde jobbet och lämnade över allt jag kunde så nu känns det mycket bättre. Blödningen har redan avtagit så allt känns bara jättebra och jag försöker att bara se framåt!
    Tack för omtanken!
  • Fru J

Tack alla snälla för omtankarna! Det värmer så i hjärtat! KÄnns som att det här kommer gå bra! KÄnns så otroligt spännande, jag fokuserar på det!
    Tack en än gång!! Hjärta

• Fru J
    Vix skrev 2010-10-02 08:56:56 följande:
    jenpuh: Grattis till dubbel lycka

Ni som mår illa. Hur mår ni illa?
    I förrgår så mådde jag grymt illa hade åksjukearmband och fick gå och småäta hela tiden och igår mådde jag lite mindre illa. Det växlar somsagt från dag till dag helt enkelt. Mina kära kollegor trodde jag skulle kräkas på alla barnen på förskolan i torsdags Fick gå ifrån lite då och då
    Tack rara du!
  • Fru J
    FruganH skrev 2010-10-02 10:09:52 följande:
    Vilken överraskning! Glad Härligt att allt var bra med dom små underverken!
    Har ni tvillingar i släkten eller var det helt oväntat?
    Ja det känns så himla roligt! Och jag mår redan mycket bättre, men håller mig väldigt lugn :-I
    Vad vi vet så har vi inte tillingar i släkten, fast det kan ha varit så att min mormor skulle ha varit tvilling så kanske
Svar på tråden BF maj 2011