BF maj 2011
Hej!
Hoppar in här med er
Plussade i helgen
BF 10 maj!
Hej!
Hoppar in här med er
Plussade i helgen
BF 10 maj!

VÅRBEBIS MAJ 2011 

Jenpuh: Här har du en till från Stockholm, Solna närmare bestämt
Var ute på stan idag och fick gå så himla långsamt pga att jag fick småhugg i magen vid varje steg om jag gick för fort. Blev en sån där stopkloss mellan tunnelbanan och pendeln som jag själv stör mig så mycket på. Har haft molvärk med lite hugg nu sen i tisdags men inga andra symptom. Det känns skitläskigt och jag undrar såklart om allt är ok där inne...
Jenpuh: Här har du en till från Stockholm, Solna närmare bestämt
Var ute på stan idag och fick gå så himla långsamt pga att jag fick småhugg i magen vid varje steg om jag gick för fort. Blev en sån där stopkloss mellan tunnelbanan och pendeln som jag själv stör mig så mycket på. Har haft molvärk med lite hugg nu sen i tisdags men inga andra symptom. Det känns skitläskigt och jag undrar såklart om allt är ok där inne...
Hej allihop!
Upptäckte att den senast bf-listan här ovan som ni lagt till inte är den rätta. Det saknas många på den. Jag lägger till listan har nedan, så ni som inte hittar er där lägg in er igen, eller hojta till så kan jag hjälpa er med det

VÅRBEBIS MAJ 2011 

Hej tjejer!
Har idag börjat blöda & har sån fruktansvärda mens smärtor & de blir bara värre 
De bara att inse att de blir ingen maj bebis för mig. Började med molande värk & brun flytning på pappret igår kväll!
Skönt ändå att kroppen stöter bort de själv & att jag förmodligen slipper skrapning!
Hoppas de bara är en tillfällig blödning för dig, men bruna flytnongar är ju inte ett så bra tecken 
Du finns i mina tankar skickar dig en massa styrka!
Kram
Hej alla!
Jag är lite nyfiken på om det är någon som bor i järfälla, eller iaf norrut i sthlm?
Åh va tiden går sakta, önskar att det gick att spola fram tiden till den 23 september då jag hoppas på att få se hjärtat!!!!
Jag har berättat för tre kollegor och min bästa vän, annars är det bara jag och sambo som vet.
'Längtar efter att få berätta för alla!!!

VÅRBEBIS MAJ 2011 

För mig fungerar tråden, men däremot så är hela framiljeliv krångligt, sidan blir varnad för virus samt att det tar tid innan den laddar...Hoppas det löser sig....
Det här med illamående.....gud vad upp och enr det kan vara, blir knäpp. Har iof aldrig mått illa en hel dag, men går omkring och är konstant trött, sen kan jag må illa vid alla möjliga tidpunkter! Jobbigt när det kommer utan förvarning, men men det går väl över
Hej allihop!
Det är såå roligt, har varit bortrest en vecka och kommer hem och det är så kul att läsa ikapp alla inlägg, vilken aktivitet det är!!
Dock blev resan till Kreta lite mindre lyckad när det gällde maten. jag klarade inte dofterna från maten så jag levde på melon och bröd i en vecka. Så fort jag kände lukten började jag må illa....usch och fy! INte hjälpte postafen heller. Väldigt skönt att vara hemma igen, tyvärr är jag lite känslig för vissa dofter fortfarande, men det finns många maträtter som jag iaf kan äta
Hoppas verkligen att illamåndet går över i tredje månaden....
Vet ni, var inna på akuten ogår för jag fick en blödning, men allt såg bra ut...och det ligger två foster i min mage!! Omtumlande så det är inte sant! Förta barnet blir både ettan och tvåan !!
ursäkta alla stavfel..är ordinerad sängläge och försöker skriva liggandes, inte helt lätt!
Tack alla snälla för omtankarna! Det värmer så i hjärtat! KÄnns som att det här kommer gå bra! KÄnns så otroligt spännande, jag fokuserar på det!
Tack en än gång!! 
Härligt att allt var bra med dom små underverken!