• Pleco

BF maj 2011

Hej svejs.

Vi fick vårt pluss igår efter åtta månaders försök, det här blir vårt första om allt går väl. Har oregelbunden mens så jag vet inte när BF skulle vara men någon gång mellan 4-7 maj kan jag tro. Har inga symptom förutom lätt mensvärk och lite blödningar, vilket jag hoppas inte är någon fara. Vi vill verkligen att detta ska gå bra. Har lite svårt att förstå att det faktiskt har visat plus på stickan, svaga pluss men på tre olika stickor och då måste det ju stämma, ellerhur.

Åh, jag är så omtumlad, fattar inte riktigt...

• Pleco
    we wish for a baby skrev 2010-09-03 18:07:51 följande:
    sitter just nu med mitt CB test i handen & kan inte annat än konstatera att de inte kommer bli en fortsatt graviditet utan de kommer sluta i ett MA, de är de svagaste plus jag sett & hcg värdet har sjunkigt kraftigt. Jag tar fragmin sprutor som är blodförtunnande så därför släpper med all säkerhet inte fostret själv så de blir en skrapning. ska ringa akuten imorgon för ett vul så jag får de bekräftat & kan försöka se framåt igen.... men usch så tomt de känns! Har haft ont under dagen oxå otäcka sammandragningar liksom..... så statistiken börjar visst ta sig... skit för missfall de gör så ont i kropp & själ!
    Nej vad ledsamt, jag beklagar verkligen. Förstår inte vilken sorg livet ger oss ibland.
  • Pleco

Det blir nog inget för oss, blöder som en gris och har inga tecken alls förutom trötthet, vilket säkerligen beror på blödningen. Hade tid på MVC på fredag, vet inte om jag ska gå dit eller inte. Just nu vill jag bara sluta blöda.

Svar på tråden BF maj 2011