Inlägg från: ljusgläntan3030 |Visa alla inlägg
  • ljusgläntan3030

BF maj 2011

Hej på er blivande mammor!!

imorse på bim-4 plussade jag svagt med CB men ett plus är väl ett plus?? ska ta ett till på torsdag bara för att säkerställa.. Solig

Jag har blivit så hungrig och äter varannan timme nåt litet.. hjälp hur stor kommer man bli!? vaknade inatt också av illamående och de kurrade i magen..

Hur mår ni? när ska ni till bm på första träffen?

• ljusgläntan3030

Jag fyller också i maj... ;)

{#emotions_dlg.flower} Solig  VÅRBEBIS  Solig {#emotions_dlg.flower}

gosensgos - Bf 3 Maj, 4:e barnet
    Vix 
    - Bf 10 maj tredje barnet
    ljusgläntan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet

• ljusgläntan3030

Kul att det kommit så många hit!

Alltså kan man må illa ena dagen och sedan inte känna nåt illamående andra dagen? och ena natten behöva gå på toa flera ggr och andra natten ingen gång!? blir tokig på det här.. men man ska ju inte oroa sig men man går ju och känner efter såklart. Sedan hade jag molvärk sist vid den här tidpunkten (sluta i mf) men jag har inte haft molvärk alls nästan denna gång.

Många funderingar....  tempen fortsätter hålla sig hög i alla fall!

• ljusgläntan3030
    soosi skrev 2010-08-30 13:24:15 följande:
    Jag känner också att symptomen kommer och går... reagerar speciellt på brösten, för ett par dar sen var dom helt svullna och ömma, och igår började dom gå tillbaka till sin vanliga form och känsel.. känner inget idag heller, blir verkligen orolig.. molvärken har också nästan försvunnit helt..
    Samma här.. det är olika varje dag.. molvärken var är den liksom.. det enda jag känner är lite ilningar i äggstocken men inte den där kända molvärken blir också orolig att inget utvecklar sig därinne...
  • ljusgläntan3030

Tog ett nytt CB test ikväll (jag vet man ska ta på morgonen men jag ville att sambon skulle vara med) och denna gången var det ett starkare Plus.. äntligen!!.. idag bim-3.. såå glada.. !

• ljusgläntan3030
    JaneEyre skrev 2010-08-30 20:08:23 följande:
    Hejsan! Lägger till mig nu :)

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
    Du måste också plussat rätt tidigt? ;)
  • ljusgläntan3030

Har alla här molvärk??
    jag känner ingen och borde man inte känna det om livmodern växer??
    jag är bara i fjärde veckan bim-2.

• ljusgläntan3030
    gosensgos skrev 2010-08-31 17:50:04 följande:
    Jag har inte under mina tre tidigare graviditeter känt av någon molvärk.  Så det är inte konstigt att du inte känner något.  Dessutom är det så tidigt i grav ännu, det kanske kommer senare (?) om det kommer.
    Denna gång, fjärde barnet, känner jag dock av molet i magen.
    solouniko skrev 2010-08-31 17:51:18 följande:
    Det är nog väldigt olika det där, och kan nog variera från vecka till vecka också så det är inget att oroa sig över

Tack för era peppningar!!!

• ljusgläntan3030

Plussar ni starkare när ni testat några dagar efter ni först plussat??

blir plusset starkare eller förblir de samma svaghet/styrka som från början?

• ljusgläntan3030

Jag har också ett tidigt vul inbokat den 29 sep.. lääängtar och hoppas allt går bra tills dess!!

Idag kom den där molvärken som varit försvunnen ett tag.. vill hellre ha den där faktiskt ;)

Svar på tråden BF maj 2011