Inlägg från: Svea Maria |Visa alla inlägg
  • Svea Maria

BF maj 2011

Hej! Jag hänger gärna med, har Bf runt 5 maj...

{#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
  • Svea Maria

Det är likadant för mig, förra veckan var jag supertrött, mådde illa, sprang på toa osv... Denna vecka, ingenting... Men tror att det var samma sak förra gången jag var gravid, sen i v.8-9 ungerfär slog illamåendet till och jag spydde ganska ofta! Så det är väl ingenting att oroa sig för, hoppas jag!

• Svea Maria

we wish for a baby - Jag ska också på tidigt ul 20 september!  Spännande!

• Svea Maria

we wish for a baby - nej, va tråkig! Jag vet hur jobbigt det är!

Vi har nog berättat åt alla våra närmaste. Vi blev gravida genom  IVF  (FET) och jag mår ganska dåligt av medicinerna. Jag behöver ju inte spela då, utan visa att jag mår dåligt. Under förra graviditeten mådde jag jättedåligt och spydde ofta så då är det inte så enkelt att hålla det hemligt! Skönt att få vara hemma om dagarna denna graviditet, är vårdledig med våran son...

Hur mår ni andra nygravida? Jag mår så olika från dag till dag. De sista dagarna har jag mått hur bra som helst men idag har jag mått illa och varit supertrött...

• Svea Maria

Hej! Jag har lite kännt på mig att något kanske inte står rätt till så jag testade med cb imorse och det var bara ett svagt plus, för en vecka sen var det nog mycket starkare... Så vad ska jag tro nu? Kan väl inte göra så mycket nu utan att vänta tills jag ska på ul om 2 veckor men det är så lååååångt dit. 

• Svea Maria

Hej! jag var på VUL idag och fick se ett levande foster!Glad Härligt! Är i v 5+4 idag så det är lång väg ännu men de ser ju bra ut nu just... Ska på ett nytt VUL om 2 veckor och då hoppas jag på att få höra ett hjärta slå! Jag har fått kraftig värk i magen de senaste dagarna men det hade jag även med sonen så jag är inte orolig. Tydligen kan vissa ha riktigt kraftig växtvärk. Mår lite illa men annars har jag inte så mycket känningar...

• Svea Maria

gosensgos - Jag har blivit gravid genom IVF och då kollar man alltid med ett tidigt VUL att allt är ok... Och så bor jag i Finland så jag vet inte hur det fungerar i Sverige, hoppas nån annan kan hjälpa dig!

• Svea Maria

Jag tar bort mig från listan, har tyvärr fått missfall!Rynkar på näsan

Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Dezert Roze -  BF 5 maj 2:a välsignelsen novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barne annaj84 Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet.
Svar på tråden BF maj 2011