• frau M

BF maj 2011

PLUSSADE idag =)

Andra barnet. Sonen är 3år. Första barnet för killen min. Spännande.
    Bor i Gävle. Är förlovad ,och särbo för tillfället. Hoppas han får jobb här i stan snart! Speciellt nu när vi väntar barn =)

Grav tecken just nu är
    hungrig, sug i magen, molande värk i tjej,agen, illamående, svullen, känslig för lukter och smaker, Trött.

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, första barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet frau M - Bf 13 Maj. 2;a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet
  • frau M
    {#emotions_dlg.flower}Solig VÅRBEBIS MAJ 2011 Solig{#emotions_dlg.flower}

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet Dezert Roze -  BF 5 maj 2:a välsignelsen novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet

Jag verkar ha fallit bort fran listan så jag skrev in mig igen.. =)

• frau M

Jag tog 4 test innan jag å mannen fattade det. De första var svaga så..

Jag rapar å det smakar typ metall i munnen....
    Mår illa typ hela förmiddagarna. Antingen får jag inte ner något alls då eller så måste jag äta ca en gång i timmen.. 

Hur mår er andra?

• frau M

Ringde Bm och bokade tid för inskrivning idag... tid 8/10 då kommer jag att vara i v10 (eller gå in i v10 den dagen.. )

• frau M
    TheLove skrev 2010-09-09 07:10:57 följande:
    Jag ska på inskrivning den 28/9 i V.7+2  vilken skillnad... Har du fått tid för gyn? Det ska jag göra den 15/10 i V. 9+5. Min svägerska hade inskrivning två månader efter hon hade plussat, så det skiljer sig ju super mycket... Vi är på privat mödravård. Gick där förra gången med och det var toppen :)
    jag hade nog säkert fått komma tidigare om jag velat, men eftersom pappan jobbar borta under veckorna ville vi ha en tid en fredag så han lättare kunde ta ledigt å vara med. Å BM jag har jobbade tydligen inte alla fredagar..
  • frau M

Jag verkar ha fått foglossning. redan! Går in i v6 imorgon fredag.
    Kom idag. Bara blivit värre under dagen. SUCK !
    Hoppades jag skulle slippa detta denna gång. Hade hemsk foglossning med förra. då började det i v15.
    Visste inte ens man kunde få det så här tidigt.

• frau M
    TeamX skrev 2010-09-10 08:17:46 följande:
    Lovelyy: *fniss* skönt att höra att fler är som jag
    Grinade häromdagen, men kunde knappt själv förklara varför.

Jag har också jobbigt med att ha byxor som sitter åt, gillar inte mina jeans just nu, men vet ju inte vad jag ska klä mig i några veckor fram! Vill helst inte ha nåt som sitter åt, och tycker tom mina jeanstights sitter åt....*suck*
    samma här. Vet inte vad man ska sätta på sig.. Vill inte ha nåpgot som sitter åt om magen alls. Fruktar jobbarbyxorna. Har redan fått knäppa upp knappen för att det ska vara bekvämt å sitta. Vill ju kunna ha dem ett bra tag till, hoppas jag. Så jag slipper berätta på jobbet redan nu.
    Plocka de fram mina mammakläder igår kväll, å håller på å tvätta dem nu. Så de är  klara tills det blir dax å anända dem. Men hoppas det dröjer lite till =)

Sen verkar jag ha fårr foglossning. REDAN! Suck!! Vill inte. Hade stora problem med det förra graviditeten å.

Valde att ha samma BM som med sonen. Tyckte hon var jättebra.
  • frau M

jag har redan fått "ankgången" upptäckte jag idag... hmm

Men det kanske är för att jag har ont av foglossningen. Redan! Gråter  Är i v6.

Tycker själv att magen börjat puta lite. Kan inte ha mina vanliga jeans iaf. Kunde det för bara några dagar sedan, men igår gick det inte. Kunde inte sitta =) Så nu får jag väl köra med tajts ett tag =)

• frau M

Jag kan inte ha mina jeans längre. Så det blir tajts för mn del nu ett tag framöver typ =)
    Magen har växt en hel del.. kunde ha byxorna i början av veckan. men inte nu längre.
    Å jag är bara i v6 än. iof med andra barnet.
    Fler som har lika?

• frau M

Enligt den där kalendern så blir detta en flicka.

Försökte räkna ut på förra barnet om det stämmde eller ej. Kommer ju inte exakt ihåg när jag hade ägglossning då... men på ett ungefär... å där stod det pojke, å det har jag en så..

Återstår å se.

Hur tänker ni andra göra förresten... Vill ni ta reda på könet eller vänta å bli överraskad?

Svar på tråden BF maj 2011