• Emm86

BF maj 2011

Hej!
    Jag tar och hoppar in här oxå.
    Fick mitt plus i onsdags! =) Är i v 5, och ska på första samtalet imorgon.
    Mycket spännande!Glad

Har tyvärr börjat blöda idag, men enligt bm ska det inte vara någon fara, men klart jag ändå är orolig!
    Vill ju bara att det lilla krypet ska hålla sig kvar!

/Emma

• Emm86

Hörrni, är det någon mer än jag som blöder?

Började blöda i söndags, ganska så rejält, hade inte ont, kom inga klumpar.
    I måndags skulle jag på hälsosamtal, och spydde som en kalv hela dagen. Igår slutade jag blöda, nu kommer bara lite brunt.

När jag ringde till gynakuten sa hon att jg kunde börja oroa mig om det kom klumpar, men va fasen, klart jag oroar mig ändå! Att blöda som gravid känns inte bra. Sen säger alla: "oroa dig inte, det är inte bra".

Men nu oroar jag ju mig för att jag oroar mig för mycket!

Blir så trött på mig själv..

kram Emma

• Emm86

Vad roligt att det dyker upp så många nya plus!!

Stort grattis!!

Kram Emma

• Emm86

Hörrni, jag fattar inte heller hur man gör för att skriva in sig på listan. Vill nån hjälpa?

1a barnet, BF 5 maj.

Kram Emma

• Emm86

Hej på er!

Vill någon vänlig skriva in mig på listan? Eller iaf tala om hur ni gör.. Jag är sjukt oteknisk!

Bf 1 maj, första barnet.

• Emm86
    we wish for a baby skrev 2010-09-05 11:34:08 följande:

Hej tjejer!
    Har idag börjat blöda & har sån fruktansvärda mens smärtor & de blir bara värre Gråter
    De bara att inse att de blir ingen maj bebis för mig. Började med molande värk & brun flytning på pappret igår kväll!
    Skönt ändå att kroppen stöter bort de själv & att jag förmodligen slipper skrapning!

Hoppas de bara är en tillfällig blödning för dig, men bruna flytnongar är ju inte ett så bra tecken Rynkar på näsan
    Du finns i mina tankar skickar dig en massa styrka!
    Kram

Fy vad tråkigt! Sänder en tanke till dig/er!

Kram Emma
  • Emm86

Hej alla!

Tyvärr får någon stryka mig ur listan, hade tydligen ett missfall förra veckan som blev bekräftat med ett VUL idag. Rynkar på näsan

Håller alla tummar för att det kommer gå galant för er andra!

Kram

• Emm86
    Jodi skrev 2010-09-07 22:02:20 följande:
    Så tråkigt!  Rynkar på näsanVilken vecka var du i? Du skriver att du "tydligen" hade ett missfall, hade du inga symtom? Hoppas du inte tar illa upp att jag frågar.

kram
    Ja, det är trist, men å andra sidan ser jag att händer tidigt än sent. Jag var bara i v 6.

Jo, jag blödde, men när jag ringde till gynakuten sa de att jag bara behövde oroa mig om jag fick väldigt ont eller blödde klumpar. Jag hade inte ont och det kom inte heller några klumpar. 

Men vi bokade ändå in ett VUL för att vi ville veta vad det var frågan om. Inget kvar av någon graviditet, och tack och lov hade jag inget utomkveds heller. Så nu kör vi på igen! Vet dock inte om jag ska räkna missfallet som mens, och jag har inte heller nån aning om när jag får ÄL. Hade jag inte haft sån råkoll på när mensen ska komma, hade jag ju trott att det var den som kom förra veckan.

Det är helt ok att du frågar! Glad
Svar på tråden BF maj 2011