BF maj 2011
Jag plussade igår!! 
BF 9/5 andra barnet.
Första barnet blev just 2.
Jag plussade igår!! 
BF 9/5 andra barnet.
Första barnet blev just 2.
Ja
BF9/5 om allt går som det ska. Andra barnet.
Haha ja man känner sig ju knäpp av hormonerna. Satt nu på morgonen och läste på fl och vid var och varannan TS började jag tjuta (av rubriken då, gick inte ens in och läste) det var inte sorgliga saker jag grät för heller...
Jag har på mig ett par jeansleggins (i mjukt bomull) och de är inte tighta men ändå så känns det som de sitter åt, precis som du skrev... Funderar på om jag ska ha klänning eller nått men det kommer ju bli skit kallt om benen... Vet inte hur jag ska göra annars... Mammabyxor redan? haha

Jag har inte berättat för någon i min familj än..
Jag vill ju bara skrika ut det till allt och alla men känner att det är lika bra att vänta.
Min pojkväns föräldrar vet om det men jag tror att dom kommer att hålla tyst.
Jag är orolig över vad alla i min familj kommer att tycka och säga..
Jag vet att jag är vuxen och gör vad jag vill men jag orkar inte höra på deras jidder om att det är för tidigt..
Jag har inte varit ihop med min pojkvän så länge, vi träffades för några månader sen.
Allt känns jättebra och han älskar min son som sin egen, vi ska flytta ihop om 2 månader och ska förlova oss i Oktober.. vi hade inte räknat med att jag skulle blii gravid efter en månad men nu blev det så och vi båda är otroligt glada över det.. men som sagt, allt har hänt väldigt fort så jag kan tänka mig hur det kommer att låta när dom får reda på att jag är gravid oxå..
Men vet man att det är rätt så är det ju bara att satsa! Man blir ju inte direkt yngre!
Nu hoppas jag bara att allt går bra och att den lille får stanna kvar tills i Maj.
Tjej på båda för mig med..
Hade ju varit kul om det blev så men mer praktiskt med en kille eftersom jag har en kille sen tidigare..
Behöver inte köpa så mycket nya kläder då..
Annars så mår jag rätt piss!
Går omkring o känner mig allmänt bakis hela tiden.. mår illa men vill äta hela tiden! Och mycket sug efter onyttiga saker.. och suget går aldrig över?!?!
Hoppas det slutar snart för jag vill inte gå upp så mycket i vikt så här tidigt i graviditeten!
Molvärken kommer och går men är inte lika farlig som tidigare och hade även bruna flytningar igår o i förrgår.. hjälp man blir ju orolig men inget idag så det är nog lungt hoppas jag!
Har fått gå omkring med mamma byxor i flera veckor redan.. fattar inte hur min mage kan vara så stor redan, jag är bara i v 8 (7+4) och kommer inte att kunna dölja det mycket längre.
Vi har bara talat om det för min pokjväns föräldrar än så länge.
Ska på inskrivning och ul den 11/10, längtar som tusan!
Efter det så berättar vi nog för resten om allt ser bra ut förståss!
Ja verkligen mysigt med hus!!
Jag bor i en tvåa på 70kvm nu men ska flytta ihop med min ¨pojkvän
om 4 veckor.
Han har ett stort hus på 300kvm, det ska bli så skönt med lite space!
Och det är ju toppen att jag kommer att kunna släppa ut lillgrabben när helst han vill ut!
Han är en väldigt aktiv liten kille som behöver vara ute mycket så han kommer att bli sååå nöjd!
Och jag med för den delen
Ja det ska bli så skönt!
Jag har delat sovrum med lillkillen sen han var ny född och man stör ju varandra så mycket under natten.
Även fast jag e helt tyst när jag går o lägger mig så lyckas jag störa honom och han väcker mig ett antal gånger per natt så det ska bli skönt att han får eget rum, hoppas han stannar där bara.
Skulle va skönt att få sova lite ostört igen innan nästa bebis kommer.
Städningen..Mmm ser inte riktigt fram emot den direkt, det lär ju ta ett tag och grabben lär ju dra in massor med sand varje gång han varit ute.. men men det får man ta!
Han kommer iaf ha massor av plats att springa av sig på både inne och ute så allt är värt det!
Jag kommer flytta till Uddevalla om 4 veckor... någon annan som bor i närheten där kanske?