• LadyA01

BF maj 2011

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet Emma86 - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet  gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet Dezert Roze -  BF 5 maj 2:a välsignelsen Nojnen - Bf 5 maj, 1.a barnet therojasfamily - Bf 5 maj, 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2: barnet annaj84 Bf 7 maj 1:a barnet LillEm Bf 7 maj 1:a barnet Elisss Bf 8 maj andra barnet MiDi Bf 9 maj, andra underverket Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet Barbabelle - BF 9 maj, första barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet Ladylovelylocks - BF 11 maj, 1:a barnet Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet. Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet frau M - BF 13 maj, 2:a barnet. jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet Kevin Molly - Bf 20 maj, 4:e barnet emeliemarietherese - Bf 20 maj, 2:a barnet LadyA01 - Bf 24 maj, 1:a barnet
  • LadyA01

Det här testet tog jag idag!! Wohooo!!! :D:D

• LadyA01

Fått tid för första samtalet nu! Måndag, ska bli roligt! :) Tror att bm kommer flytta mig till typ 20/5 istället, och egentligen kan nog bf vara när som mellan den 20-24/5! Jag vet ju inte helt säkert vilken dag ägglossningen var egentligen. Undra om de ser mina två mf + ovetskap om äl som anledning nog för vul i v 8 kanske? Jag skulle själv gissa att jag är antingen 5+2 eller 4+5, så väntar jag till v.8 borde ett hjärta synas oavsett.

Bara för att det är kul att testa så har jag testat upp mina äl-tester nu sedan jg plussat. För några dagar sedan var testet positivt efter ca 1 min, igår var testet positivt innan ens de 20 s som man ska doppa testet hade gått! Teststrecket var starkt innan kontrollstrecket ens syntes. :) så hormoner verkar jag ha iaf! :) i övrigt mår jag bra, tröttare än vanligt men det är också allt. Molvärk till och från, främst em, kväll och natt. Och så alla dessa förbannade finnar! Grr! Men vad gör man inte för en bebis! :)

• LadyA01
    Ofeigur skrev 2010-09-23 07:29:08 följande:
    tyvärr så fortsatte det idag och ett mf är oundvikligt =( men vi kämpar vidare!
    Neej! Vad tråkigt!! :(( Är du säker, blöder du mycket? Jag fick mf 7/8, och blev gravid ägglossningen direkt efter omkring 1/9. Kör på, hoppas det tar sig snart igen för er om det nu är ett mf!
  • LadyA01
    HiHi skrev 2010-09-23 05:55:42 följande:
    Fick ändrat mitt datum från 30 maj till 15 maj Skrattande
    Är alltså i vecka 6+3 nudå Glad
    De va va Bm tippa efter att hon känt på min mage å så...
    Ska ringa å boka privat UL kosta ca 50 eur här på finska sidan
    Men de är då värt de...Så man får veta exakt... orka inte vänta till vecka 18 Tungan ute
    Åh, jag vill också bli tidigarelagd..! :) Men det lär ju inte hända, jag tog ett till digitalt test igår för att se om siffrorna ökar, och de ökade till 2-3. Vilket ju är rätt logiskt eftersom det var ungefär en vecka sedan jag fick 1-2, men jag hade ändå hoppats på att det skulle stå 3+. :)
  • LadyA01
    carwho skrev 2010-09-22 22:27:20 följande:
    Hatar oxå o ljuga...slutade röka när jag plussade. Det blev ju ett rabalder på jobbet så klart. Men är stenhård o säger "Nå nää inte JAG! Nu får ni ge er!" Är ganska duktig på o ljuga har jag kommit på de senaste dagarna... :-S

Vi tänkte oxå vänta några veckor till, är ju bara i v 5 nu. I v 8 har vi inskrivning alltså om tre veckor och efter det tänkte vi vänta liiite till innan vi börjar kläcka ur oss t släkt o vänner....
    Har berättat för två arbetskamrater och en av mina bästa vänner. Sambons familj får reda på det nästa helg, och min egen helgen därpå. Vill ju berätta det in person, och hinner inte träffa dem innan dess... :)
  • LadyA01

Lite tråkigt att man får olika spådomar på exakt samma svar på frågorna, bara helt random. Annars var den jäkligt rolig! :) Gjorde om min nämligen för att kopiera in texten, men fick då helt motsatt spådom... från blond till svarthårig, från jättetung till jättelätt, från flicka till pojke, från att föda i 10 timmar till 5 timmar, morgon istället för kväll...

Men på kinesiska kalendrar och det andra testet ni länkade till blev det flicka! :) Spännande!

• LadyA01
    Puh, idag har jag skallebank som heter duga! Lite skrämmande, eftersom förra gången jag hade den här huvudvärken var när jag fick missfallet. Får alltid kraftig huvudvärk vid mens. Hoppas dock innerligt att det bara beror på hormoner och koffeinbrist den här gången...

BM imorgon, jobba på att få komma iväg på ett vul! :) Har varit sjukligt trött de senaste dagarna, och både igår och idag passade jag på att få sova en timme medan valpen också sov. Otroligt välbehövligt!! :)

Dags att gå och jobba!

Stanna nu lilla pyre, snälla...
  • LadyA01

Var på Hälsosamtal idag, och fick ett vul bokat till 1/11. Tyckte det var så länge tills dess, så jag bokade ett privat den 14/10! :) inskrivning 19/10. Spännande!! :)

• LadyA01

Murunen: jag känner precis likadant! Nästan ibga symptom minskar ju inte oron heller..
    Har bokat privat vul 14/10, då är jag i v 9. Från v 7 ska man kunna se hjärtat slå.

• LadyA01

Minya: jag trodde tråden var till för att ventilera tankar, bli peppad, lugnad, stöttad? Inte bara inom kategorin "hormoner, positiva symptom, bråk med respektive, arbete och kräkningar". Om du nu inte oroar dig själv så är det ju jätteskönt, kan du inte försöka lugna de som oroar sig istället då? I en tråd "oro för mf" gör man ju inget annat än triggar varann att bli mer oroliga. Det är ju troligtvis samma hormoner som gör folk oroliga för missfall som orsakar symptom, bråk och annat som hör hemma i tråden här.

• LadyA01

Inne på sjukhuset och hoppas på ett vul. Började blöda igår och blöder ordentligt, med sammandragningar och mensvärk. Känns ganska kört. Suck. :(

• LadyA01

Lämnar tråden. Fick ut fostersäcken när jag skulle lämna urinprov. Mer tydligt blir det inte... Lycka till alla! Efter två missfall på raken ska min kropp få pausa lite.

Svar på tråden BF maj 2011