• Anna8505

BF maj 2011

bf 15 maj första barnet

• Anna8505

Vi ska vänta med att berätt i nån manad eller månader till om det går..är i v 4+5 nu...ifall nått inte går som det ska. Men längtar efter att få säga det!!! Särskilt till mina systrar!

• Anna8505

Stackars er illamående! Peppar peppar så mår jag inte illa alls, men det kanske kommer är bara i slutet på v 5 än så länge.. Har dock super ömma bröst sova på mage är ingen hitt. Och trött är väl bara förnamnet trodde först det beroddo på förkylning men sen så plussade jag i torsdags så då fick jag en bättre anledning..Glad

Molvärker och sticker i magen..kan även hugga till om jag reser mig snabbt och så..dock på båda sidor, verkar vara många som bara känner av ena.. nån som vet varför??

• Anna8505

Lägg gärna till mig oxå i listan vet inte hur man gör..

Jag bor i värmland i en liten stad vill inte såga vilken än då den är liten ifall nån jag känner är här på forumet eftersom min sambo inte vill tala om än..och fjäder blir höna snabbt i en liten stad!

Vi bor redan i hus i ett mysigt villa områda nära till skogen och en lekpak.

• Anna8505

Har inte heller mycket till symtom och ibland märks de mer eller mindre,, men verkar ju vara normalt då vi alla har så =) Ringde till MV idag fick tid för hälso samtal på fredag!! Går in i v 6 idag, är inte så stor svullnar om magen på kvällen jag oxå.. fast jag tycker att jag ser det annars oxå kanske inbilllning för att man vet vad som finns där.. Har ni varit på samtal än??

• Anna8505

kan nån lägga till mig i våran bf lista jag lyckas ine... bf 15 maj.. första barnet! Ha en bra dag alla!! 

• Anna8505

Jag vill absolut veta innan vad är för kön, min sambo är som tur med på detta!! Han har ju barn sen innan så spelar han ingen roll och jag är så sjukt nyfiken att jag inte skulle kunna vänta, håller med om att det blir lättare med namn och inköp i förväg!

Är så sjukt trött precis hela tiden spelar ingen rol om jag sover 12 timmar är lika trött ända!  Lite jobbigt att jobba idag, har såna dragningar molvärk idag,, har hitills mest haft det på kvällen...men antar att allt växer mycket nu har ju gått i vecka 6 så kanske händer mer då??

Svar på tråden BF maj 2011