BF maj 2011
Hänger på här! Till skillnad från förra grav. har jag hittills varit väldigt trött o dålig i magen. Sover dåligt (vaknar), men det gjorde jag sist med. Ska bli intressant att se hur denna graviditet kommer skilja sig från förra. Hade sån energi under förra grav. och hoppas att den visar sig även under denna! Men man vet aldrig, det kan ju vara så olika från en grav. till en annan...
Svårt även att säga exakt bf datum, eftersom jag tenderar att gå över tiden +2 v, minst.

VÅRBEBIS MAJ 2011 

La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a barnet