• Lyckomia

BF maj 2011

Grattis! Själv plussade jag nu på morgonen för första gången i mitt liv  BF 14 maj. Finns det någon i Sthlm?

• Lyckomia

Skalbagge: Jag är 26 år och bor i Solna. Hur gammal är du?

• Lyckomia

Lyckomia - Bf 14 maj, 1:a barnet

• Lyckomia
    La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet Jean - Bf 2maj, 1:a barnet Fröken Löken - Bf 2 maj, 1:a barnet Misswiren - Bf 2 maj, 1:a barnet we wish for a baby- Bf 2 maj, 1:a barnet gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet Therre - Bf 3 maj. 2:a barnet LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet solouniko - BF 4 maj, 2:a barnet Svea Maria - Bf 5 maj, 2:a barnet novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet gulliguld Bf 6 maj 2:a barnet Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet JaneEyre - Bf 13 maj, 1:a barnet Lyckomia - Bf 14 maj, 1:a barnet
  • Lyckomia

Kan någon vara snäll och skriva in mig i listan.  BF 14 maj, 1:a barnet.

• Lyckomia

Jenpuh: Här har du en till från Stockholm, Solna närmare bestämt 

Var ute på stan idag och fick gå så himla långsamt pga att jag fick småhugg i magen vid varje steg om jag gick för fort. Blev en sån där stopkloss mellan tunnelbanan och pendeln som jag själv stör mig så mycket på. Har haft molvärk med lite hugg nu sen i tisdags men inga andra symptom. Det känns skitläskigt och jag undrar såklart om allt är ok där inne...

• Lyckomia
    ljusgläntan3030 skrev 2010-09-03 07:34:20 följande:

Någon mer som testar med CB? Får ni ert pluss innan eller efter kontrollstrecket??

Mitt pluss kom också innan kontrollstrecket. Jag ska göra ett till imorrn när min mens egentligen ska komma. Mest för att min sambo (som har varit bortrest under allt tjohej nu) ska få se ett pluss komma fram. Har sparat det gamla men han ville se ett färskt. Haha!
  • Lyckomia
    Misswiren skrev 2010-09-03 16:07:20 följande:
    Sitter inne på akutmottagningen på kvinnokliniken. Väntetider och magen är upponer av oro.
    Suck!
    Vill veta vad blodet och det onda innebär. Är så rädd!
    Skänker alla styrkekramar jag kan!!!
  • Lyckomia

we wish for a baby: Usch och fy vad dåligt jag mår när jag läser ditt inlägg! Tänk att världen vill en så ont ibland... Jag skickar mina varmaste kramar till dig!

• Lyckomia

Kl 23 kommer min sambo hem efter att ha varit utomlands på kurs i två veckor. Blir första gången vi ses sen jag ringde och berättade att han ska bli pappa. Sitter som ett barn på julafton och längtar ihjäl mig!!!

Svar på tråden BF maj 2011