BF maj 2011
Lyckomia skrev 2010-09-15 12:25:31 följande:
Vi kommer nog ta reda på könet om möjligheten finns. Dels för att utesluta hälften av alla namnförslag och för att jag känner att jag vill veta. Jag vet att det här kan uppröra många eftersom det är en "förbjuden" tanke. Missförstå mig inte nu, jag kommer älska mitt barn oavsett kön, men jag har alltid önskat mig en dotter. Om vi tar reda på det innan får jag tid att ställa in mig på vad det blir för något.
Tydker absolut att du ska tjuv titta, jag tittade inte på mitt första barn men de va bara för att bm sa att de blir lättare att födda om man inte vet va de va man skulle då va så pass nyfiken så att de skulle hjälpa. Mitt andra barn som jag fick nu för 6 månader sedan tittade ja på och de va helt underbart att få gå att förbereda sig planera. Man behöver ju inte börja handla rosa bara för att man ska få en tjej dom kan ju oxå ha fel.... nu väntar ja min 3 som kom lite snabbt in på och ja vill absolut veta va de ska bli, på något sätt efter att man vet va de blir så är de ingen DET utan de är min lilla tjej supper myssigt.