BF maj 2011
Tråden är konstig för mig också!
Jag läser tråden för jag hoppas kunna joina er snart =)=) har bim om en vecka...
Tråden är konstig för mig också!
Jag läser tråden för jag hoppas kunna joina er snart =)=) har bim om en vecka...

Jag känner mig också rund! Den här perioden är inte kul när man bara känner sig svullen och plufsig hehe.
Lägger till mig på listan också :)
La vie en rose - Bf 1 maj, första barnet
Skalbagge - Bf 1 maj, första barnet
Emma86 - Bf 1 maj, första barnet
Jean - Bf 2maj, 1:a barnet
Fröken Löken - Bf 2 maj, första barnet
Misswiren - Bf 2 maj, andra barnet
Therre - Bf 2 maj. 2:a barnet
gosensgos - Bf 3 maj, 4:e barnet
FrökenHanna - Bf 3 maj, 1:a barnet
LiAnna - Bf 4 maj. 1:a barnet
Lovis79 - Bf 4 maj, 1:a barnet
Jane C- Bf 4 maj, 2:a barnet
mariesu - Bf 4 maj 3:e barnet
Dezert Roze - BF3 maj, 2:a välsignelsen
Nojnen - Bf 5 maj, 1.a barnet
therojasfamily - Bf 5 maj, 3:e barnet
novamedfamilj - Bf 6 maj 2:a barnet
gulliguld Bf 6 maj 2: barnet
LillEm Bf 7 maj 1:a barnet
Elisss Bf 8 maj andra barnet
MiDi Bf 9 maj, andra underverket
Mary - Bf 9 maj, 1:a barnet
Downn under - Bf 9 maj 2:a barnet
Sabina87- BF 9 maj, 2:a barnet
ellabella76-Bf 9 maj, 4:e barnet
Barbabelle - BF 9 maj, första barnet
Vix - Bf 10 maj, 3:e barnet
Jenpuh - BF 10 maj, 1:a barnet
Ladylovelylocks - BF 11 maj, 1:a barnet
Tove83 -Bf 11 maj, förrsta barnet.
Ljuslängtan3030 - Bf 12 maj, 1:a barnet
smultr0n - bf 12 maj, 2:a barnet
JaneEyre - Bf 13 maj, 1: barnet
Maggan08 - Bf 13 maj 1:a barnet
frau M - BF 13 maj, 2:a barnet.
jakeline - BF 13 maj, 2:a barnet
eelliinnaa- Bf 14 maj 1:a barnet
Lyckomia - Bf 14 maj 1:a barnet
Lovelyy - Bf 14 maj 2:a barnet
Tidförbarn75 - Bf c.a 15 maj, 2:a miraklet
Joanna84 - Bf 15 maj, 1:a barnet
Anna8505 - BF 15 maj, 1:a barnet
sarasessi -Bf 16 maj, 1:a barnet
Ewima - Bf 16 maj, 2:a barnet
emeliemarietherese - Bf 16 maj, 2:a barnet
Annizen1 - Bf 17 maj, 1:a barnet
Maddelu- Bf 18 maj, 1:a barnet
vintervärld - Bf 18 maj, 1:a barnet
Kevin Molly - Bf 20 maj, 4:e barnet
Moi mokulat - BF 20 maj 2:a barnet
LadyA01 - Bf 24 maj, 1:a barnet
Jennie85 - Bf 24 maj, 1:a barnet
Ofeigur - Bf 24maj
2barnsmammaaa - bf 28 maj, 3:e barnet
murunen - Bf 29 maj, 1:a barnet
HiHi .Bf 30 Maj, 3:e barnet
Jag ringde och bokade tid för inskrivning idag :) Fick tid den 13:e oktober, då är jag i v8! Dock så är det mötet inte så roligt direkt hehe.. Men ska bli kul, för jag har haft samma BM varje gång!
Det är så sjukt, för på rutinUL så har jag blivit flyttade åt fel håll med båda barnen.
Barn 1 flyttades jag 11 dagar längre, trodde jag var i v.17+? och var bara i 15+?.
Barn 2 flyttades jag 15 dagar!! trodde jag var i v.17 nånting och var bara typ i v.14 nånting,
Och då har jag superregelbunden mens på 28 dagar. Och plussat innan BIM. Så jag har plussat då när jag inte ens varit gravid eller vad? ;)
Sen går jag över 7-9 dagar också, så räknar kallt med att BF 28 maj blir typ att bebisen kommer typ 18 juni??
Fler som blivit flyttade?
Samma här faktiskt, gick in i v.7 i lördags och jajjemän, morgonillamåendet har börjat... Eller ja nu är det förmiddag och jag mår fortfarande illa... ! Men jag gillar det! :) Var så orolig innan när jag itne hade några symptom alls.
Maggan -- med mina två första barn så blev jag flyttad 11 respektive 15 dagar åt fel håll.. Det är inte kul så jag förstår dig hehe. Antagligen har ägglossningen varit senare i ditt fall? Eller så är vissa foster olika stora för jag har alltså plussat md mina barn redan innan dom blivit till i princip hehe.
Jag längtar ihjäl mig efter mitt kub test på måndag! Har skrivit här några gånger innan också :)
Jag har drömt om tvillingar.. Men det tror jag inte att det är, men ändå lite kul att jag har drömt om det.. Är så orolig och hoppas att det verkligen är nått i magen så man inte bara inbillat sig allt.
Är det nån mer som 'är gravid med 3:e barnet? Syns det än på er? :)
Jag har haft Urban Jungle och Bugaboo till mina barn, denna bebben kommer få åka Bugaboo :) Ser fram emot det mycket! Har aldrig använt liggdelen så det kommer kännas som en ny vagn.
Imorrn ska jag på KUB, är otroligt nervös över att det inte kommer finnas nått att titta på. Men försöker hålla humöret uppe :)
Har 2 år mellan mina första barn och hade aldrig klarat mig utan min UJ syskonvagn! Perfekt!
Var på KUB test idag och fick se våran lilla mini!!
Är så himla glad och lycklig! Var så otroligt nervös över att jag inte ens var gravid ju :S Har mått så himla bra!
Att vi var där för att kolla kromosomfel osv det tänkte jag inte ens på, vara bara själaglad att h*n låg där och sprattlade :) Tycker nästan att jag känner fladder nu! För h*n rörde sig på skärmen så kände jag det. Blev flyttad 2 dagar närmare, från BF den 28 maj till BF den 26 maj... Är såå glad!! NU kan jag slappna av mer.
Det vanligaste i Sverige är ett ul. Annars får man oftast betala eller om det hänt nått innan.. Jag tycker ändå det är bra eftersom man inte vet hur barnen faktiskt reagerar på alla ultraljud. Klart att det är skitkul att titta på dom små dock :)
Sofi jag har alltid det så ocskå eller ja iaf under alla 3 grav. Jag har nog tänkt att det är bebisen som är bulan hihi
Sofi jag har alltid det så ocskå eller ja iaf under alla 3 grav. Jag har nog tänkt att det är bebisen som är bulan hihi