• minya

BF maj 2011

hoppar in här med om jag får :)
    BF 11 Maj enligt fl, har med amge, mina tarmar kan svälla rätt rejält på kvällarna, i vanliga fall har man magrutor men nu på senkvällen är de bara fläsk som syns haha. Blir mer roligt när de faktiskt är bebben som gör magen men de lär ju dröja, sist syndes inget för vecka 30 *suck* och då är jag ändå smal med mina 53 kg

• minya
    Moi Mokulat skrev 2010-09-17 07:33:16 följande:
    Jag är också uppsvälld och blivit tjockare. Sist när jag väntade sonen gick jag upp 4 kg den första tiden och sen knappt något mot slutet. Allt som allt 8,5 kg.
    vad skönt att gå upp så lite  
    Jag är jättenoga med vad jag äter nu. Första gick jag upp 33 kg och det vägrar jag göra igen. Tappade visserligen 7 kg på förlossningen sen 12 kg till första veckan, men de sista fick jag kämpa tappert med för att bli av med.  
    Nu står vågen stilla än så länge, har som mål att max 6 kg, men vet de kommer bli mer då jag samlar på mig vätska så lätt men man måste nog ha lite mål ändå tror jag så det inte  springer iväg
  • minya

vore ju kul att ha en  

ska jag börja?

Hjärta BF Maj..Hjärta
    1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11
    minya - andra barnet

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22 

23

24

25

26

27 

• minya

vore snällt om folk inte tog bort mig hela tiden, de skulle uppskattas  

{#emotions_dlg.flower} BF Maj 2011 {#emotions_dlg.flower}

La vie en rose -  första barnet 
    Skalbagge - första barnet 
    Emma86 -  första barnet

2
    Jean - 1:a barnet 
    Fröken Löken -  första barnet 
    Misswiren - andra barnet 
    Therre -  2:a barnet 

3
    gosensgos -  4:e barnet 
    FrökenHanna -  1:a barnet 
    Dezert Roze -  2:a välsignelsen
    Nojnen -  1:a barnet 
    Minna71 -  1:a barnet

4
    LiAnna -  1:a barnet 
    Lovis79 -  1:a barnet 
    Jane C-  2:a barnet 
    mariesu -  3:e barnet 

5
    therojasfamily -  3:e barnet 

6
    novamedfamilj - 2:a barnet 
    gulliguld  2: barnet 

7
    LillEm  1:a barnet 

8
    Elisss andra barnet 

9
    MiDi  andra underverket 
    Mary -  1:a barnet 
    Downn under -  2:a barnet 
    Sabina87-  2:a barnet 
    ellabella76- 4:e barnet 
    Barbabelle -  första barnet 

10
    Cina1978 - , andra barnet
    Vix -  3:e barnet 
    Jenpuh -  1:a barnet 

11
    Ladylovelylocks -  1:a barnet 
    Tove83 - förrsta barnet. 
    Jojo7809- , första barnet
    minya - andra barnet

12
    Ljuslängtan3030 -  1:a barnet 
    smultr0n -  2:a barnet 

13
    JaneEyre -  1: barnet 
    Maggan08 - 1:a barnet 
    frau M -  2:a barnet. 
    jakeline -  2:a barnet 

14
    eelliinnaa-  1:a barnet 
    Lyckomia - 1:a barnet
    Lovelyy -  2:a barnet

15
    Tidförbarn75 -  2:a miraklet 
    Joanna84 -  1:a barnet 
    Anna8505 -  1:a barnet

16
    sarasessi - 1:a barnet 
    Ewima -  2:a barnet
    emeliemarietherese -  2:a barnet

17
    Annizen1 -  1:a barnet

18
    Maddelu-  1:a barnet
    vintervärld -  1:a barnet
    sockernos82 - 2:a barnet

19

20
    Kevin Molly - , 4:e barnet 
    Carpe momentum -  2:a barnet
    Moi mokulat -  2:a barnet

21

22
    Lakriz - 1:a barnet

23

24
    LadyA01 -  1:a barnet
    Jennie85 - , 1:a barnet
    Ofeigur - 

25
    Maj09 - 2:a barnet
    Talare -1:a barnet

26
    Kottemor-  3:e barnet

27
    Rose - 2:a Barnet

28
    2barnsmammaaa - , 3:e barnet

29
    murunen - 1:a barnet

30
    HiHi  3:e barnet

31 

?
    Misssindra - 3:dje barnet 
    Fliona - 3:dje barnet

• minya
    Lovelyness skrev 2010-09-19 17:14:54 följande:
    Hej igen

Grattis till alla nya plus!

Jag ska på inskrivning imorn och känner på mig att jag kommer bli framflyttad några dagar, men vi får se :)

Ni som gjort VUL, har ni gjort det för att ni inte visste hur länge ni varit gravida eller av andra orsaker?
    med första gjorde jag det för att jag fick extremt ont i magen och åkte in på akuten. I övrigt görs inget här förs v.18 bara och det i medicinskt syfte för att se så allt är okej och om veckorna stämmer
  • minya

varför jäkta, förr eller senare får ni ju se det den som väntar på något gott, och sen flyger tiden innan man ens hinner med och man ligger med sin bebis

• minya
    Lovelyness skrev 2010-09-19 18:36:16 följande:
    Det var det jag funderade på också, vad händer om den inte lever eller har slutat växa för länge sen när man är i vecka 18... Får hålla alla tummar...

Är det någon mer som har typ noll symptom? Jag har bara ont i brösten och har nog ärligt inte ens fattat att jag är gravid än. Var tvungen att ta ett nytt test idag, det blev jättestark haha surprise surprise
    normalt stöter kroppen ut ett icke livsdugligt foster väldigt snabbt för att inte riskera infektioner som de kan skapa annars. Vissa väldigt få fall de inte händer, inget man ska oroa sig för, men såklart man gör det men försök tänk positivt istället  
  • minya

fasen  
    kan inte dricka té längre, det jag dricker varje morgon. Får komma på nått annat till frukost, men det är ju så gott. dagens i-landsproblem men bebben verkar inte alls gilla det, får världens växtvärk och "olustkänsla" så fort jag försöker dricka det.  

• minya
    TheLove skrev 2010-09-20 09:05:17 följande:
    haha jag mår illa när jag dricker det men dricker det ändå... Men tar bara någon kopp ytterst sällan... :P Det funkar inte med någon annan sort? Jag kan verkligen inte dricka kaffe nu, får typ ångest och blir yr och så känns det jättekonstigt i magen :P Mjölk gåre ju inte dricka på morgonen för det mår jag med illa av
    haha då har vi verkligen samma i-landsproblem. Kaffe dricker jag visserligen inte men de andra Ska testa  rött té tänkte jag, de är ju lite mildare i smaken. 
    Så du får också sån konstig känsla i magen, började tro jag inbillade mig, känns helknepigt.  
  • minya
    Jojo7809 skrev 2010-09-20 09:50:46 följande:
    Nä det är verkligen sant, hatar verkligen att kräkas men på något vis känns det iallafall nu, som att det hade varit mer verkligt! Flört Men jag är verkligen lycklig ändå!
    Vilken sen inskrivning du fick, vi ska dit den 27/9 och då är jag i vecka 7+4! Hon hade velat att jag skulle kommit denna veckan men det fanns ingen tid och hon bad så mycket om ursäkt för det, verkar som det är väldigt stora skillnader!
    Hoppas verkligen att ditt underbara frö stannar där det ska, håller tummarna för dig!
    hehe då ska vi på inskrivning samma dag  
Svar på tråden BF maj 2011