skalbagge skrev 2010-08-25 18:13:53 följande:
Hej allihop!
Va kul att så många hoppat på tråden. Känns verkligen skönt att ha några omkring sig som är i samma härliga, spännande och nervösa tid!
Jag bokade tid för VUL idag, ska dit den 23 september, snacka om att jag längtar efter den dagen och önskar mer än allt att det ska se bra ut då.
Vi har inte berättat för någon, det är bara jag och sambon som vet. Förra gången berättade vi för typ alla, och det var riktigt jobbigt att behöva berätta för alla sen att vi fått missfall....inte för att man ska gå och oroa sig för att det ska hända igen, men klart man är rädd.
Jag önskar att man kan kunde flytta fram tiden till V 12 så man kunde slappna av sen. Eller vad säger ni?
Jobbet känns som jag kommer dölja för så länge som möjligt, började nämligen på nytt jobb för två veckor sen. Undrar hur glad chefen kommer bli när jag berättar?
Är ni nervösa för att berätta för chefen, någon som är i samma sits som mig kanske och har nytt jobb?
Är i samma sits, bara jag och sambon vet om det och är toklyckliga :)
Vi (eller det är nog jag) är så rädd att något ska hända, detta är första för mig så man vet ju inte.. Så jag förstår er oro..
Jag har fått för mig att det är som "mest"? kritiskt fram till v7?!? och sen v12?...
Jag har också nytt jobb sedan juni, min nuvarande chef får inte veta något fören jag inte kan dölja det längre.. jag har ett vik som ev ska bli en fast tjänst.
Puhh, det är inte bara att bli gravid, sen är det så mycket annat man ska tänka på och hinna med...