• Jojo7809

BF maj 2011

Första gången jag är inne på familjeliv o detta verkar vara en tråd jag vill följa! Jag kan ju berätta min histora, jag o mitt ex var tillsammans i 11 år och blev aldrig gravid då jag har PCO. I juli förra året gjorde vi slut!
    Jag accepterade att jag inte skulle få några barn, för hur skulle man hinna med att träffa någon, lära känna varandra o hinna bli redo att skaffa barn när man är 31 och behöver hjälp att bli gravid eller inte kan bli gravid alls!
    Kan säga att jag mådde verkligen bra efter skilsmäsan, gick ner 34 kg och livet lekte, i februari blev jag tillsammans med en kille som jag hade varit vän med ett tag! Vi flyttade ihop ganska snabbt och jag har aldrig varit så här lycklig innan!Hjärta
    Jag har alltid haft mens som kommit när den vill, förr kom den typ 1 gång om året men nu har den typ kommit ganska regelbundet några månder! Jag fick mensvärk o tänkte va bra nu kommer den snart, men den kom aldrig! Då berättade en vän att man kan ha mensvärk när man är gravid, tänkte jag får väl kolla men trodde inte alls att det var så!!! Verkligen inte!!! Så gissa om jag blev förvånad och hysteriskt lycklig när det blev ett plus på stickan, kan inte fatta att jag är gravid!Gravid Jag kan ju inte bli gravid!!!
    Har vi räknat rätt så ska vårat barn komma till världen 10 maj!!! Ren LYCKA!!!Skrattande
    Hoppas att det går vägen för er alla!

• Jojo7809

Jag är nog lite trög, för jag kan inte inte änns läga till mitt namn på listan! Flört
    Är det någon som skulle kunna lägga till mig! Beräknad den 11 maj och är första barnet!
    Tack! {#emotions_dlg.flower}

• Jojo7809
    maddelu: Tack så mkt, tyckte jag gjorde så men kunde inte klistra in det! Skäms
    Hoppas att allt går väl för dig!
  • Jojo7809

Jag skulle vilja ha mer symtom, jag har öma/lite svullna bröst, svullen mage och molande värk av o till! Har mått illa 2 gånger i helgen i några timmar, men det verkar som det kommer när jag slarvar med maten! Ibland får jag för mig att jag inbillar mig! Glad är i vecka 6+4, och vill verkligen att tiden ska gå fortare! Flört

• Jojo7809
    maddelu skrev 2010-09-20 09:21:37 följande:
    jag är i v 6 + 5, enl mina beräkningar iaf. Jag har samma symtom som du, alltså inte så mycket. Men efter allt man har läst här på FL aå avundas jag inte dom som mår jätte illa och spyr typ hela tiden mm mm. Jag tror att vi kommer att få mer och mer symtom. Men jag håller med dig, vill gärna ha mera "tecken" på att det faktiskt är på riktigt Glad
    Tiden går sååå sakta... en hel månad till inskrivning för mig.

Hoppas allt kommer gå toppen för dig!
    Nä det är verkligen sant, hatar verkligen att kräkas men på något vis känns det iallafall nu, som att det hade varit mer verkligt! Flört Men jag är verkligen lycklig ändå!
    Vilken sen inskrivning du fick, vi ska dit den 27/9 och då är jag i vecka 7+4! Hon hade velat att jag skulle kommit denna veckan men det fanns ingen tid och hon bad så mycket om ursäkt för det, verkar som det är väldigt stora skillnader!
    Hoppas verkligen att ditt underbara frö stannar där det ska, håller tummarna för dig!
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-09-20 09:58:46 följande:
    och vi har BF samma dag såg jag, hahaha vaddå ödets ironi  
    ASG... va komiskt!!!Skrattande

Dig vill jag verkligen följa, va roligt o träffa någon som verkligen är i samma lägge som jag! Otroligt!
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-09-20 10:05:20 följande:
    Ja det är lite extra spännande när man sitter i precis samma sitts  
    Får hoppas att inte datumena ändras på Rul bara 
    Ja eller att det ändras till samma, det vore ju verkligen otroligt! Skrattande

Längtar du tills oktober är över också?
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-09-20 10:17:34 följande:
    haha de vore ju verkligen lite spooky
    Ja helt klart, att komma över  12 veckor räknar man verkligen ner till
    hihi ja det hade det verkligen! Skrattande
    Längtar så jag blir tokig, försöker verkligen att tänka på annat men jag vill nog inte det egentligen väntat så länge på detta! Tungan ute
    Nu ska jag gå till jobbet, ha en toppen dag alla!
  • Jojo7809
    Therre skrev 2010-09-20 10:23:49 följande:
    de där är lite kul tycker jag, min systers kompis och min brors sambo var beräknade samma dag båda två vid UL så fick de ändrat datum båda 2 till samma datum, sen några dagar innan beräknad födsel fick de värkar och födde båda sin son på samma dag också.. de tyckte jag var väldigt komiskt
    Ja det var vekligen komiskt, tänk att det kan bli så det är helt otroligt! Tänk att de fick en son bägge två också!
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-09-29 18:51:35 följande:
    Går in i vecka 9 imorgon

Jag går också in i vecka 9 imorgon! Tungan ute
  • Jojo7809
    minya skrev 2010-10-01 07:10:49 följande:
    för mig är de tvärt om, runt vecka 8 så mådde jag MYCKET bättre, allt bara försvann som i ett trollslag. Nämde de för min bm och hon sa att för de flesta så brukar symptomen avta runt då eftersom kroppen har börjat vänja sig. 
    Så de är som jakeline säger, väldigt inviduellt, bara för att andra mår dåligt så gör inte alla de, och vise versa 
    hihi mina symtom blev också mkt bättre då, det här är verkligen komiskt måste jag säga!
Svar på tråden BF maj 2011