BF maj 2011
Första gången jag är inne på familjeliv o detta verkar vara en tråd jag vill följa! Jag kan ju berätta min histora, jag o mitt ex var tillsammans i 11 år och blev aldrig gravid då jag har PCO. I juli förra året gjorde vi slut!
Jag accepterade att jag inte skulle få några barn, för hur skulle man hinna med att träffa någon, lära känna varandra o hinna bli redo att skaffa barn när man är 31 och behöver hjälp att bli gravid eller inte kan bli gravid alls!
Kan säga att jag mådde verkligen bra efter skilsmäsan, gick ner 34 kg och livet lekte, i februari blev jag tillsammans med en kille som jag hade varit vän med ett tag! Vi flyttade ihop ganska snabbt och jag har aldrig varit så här lycklig innan!
Jag har alltid haft mens som kommit när den vill, förr kom den typ 1 gång om året men nu har den typ kommit ganska regelbundet några månder! Jag fick mensvärk o tänkte va bra nu kommer den snart, men den kom aldrig! Då berättade en vän att man kan ha mensvärk när man är gravid, tänkte jag får väl kolla men trodde inte alls att det var så!!! Verkligen inte!!! Så gissa om jag blev förvånad och hysteriskt lycklig när det blev ett plus på stickan, kan inte fatta att jag är gravid!
Jag kan ju inte bli gravid!!!
Har vi räknat rätt så ska vårat barn komma till världen 10 maj!!! Ren LYCKA!!!
Hoppas att det går vägen för er alla!

är i vecka 6+4, och vill verkligen att tiden ska gå fortare!