BF maj 2011
Hej.....
jag har bf (enligt mina uträkningar) den 21 Maj :))
detta är min andra graviditet, hur mysigt som hellst....
Hej.....
jag har bf (enligt mina uträkningar) den 21 Maj :))
detta är min andra graviditet, hur mysigt som hellst....
Jag väntar också på det magiska RUL datumet :) ska dit den 20 december och tiden går verkligen inte fort....har känt av bebis till och från nu i snart 2 veckor men väntar fortfarande på dom riktiga sparkarna *mys* :) idag går jag in i vecka 17.....:)
Jag är beräknad till den 20 maj.....:) ska på ul i Södertälje kl 11....:) ska bli så spännande sååå :) har ni någon magkänslan på vad som gömmer sig i magarna?! :) jag har haft drömmar om att jag väntar en liten tös...,får se om det stämmer :)
Oj samma tid och allt :) jag har en liten lustig sak angående samma datum och tid...me min dotter räkna jag ut samma bf datum som me bebis i magen.... Sen har vi även fått samma datum och tid på rul som förra gången...lite lustigt :) klart, jag skriver så fort jag varit på ul....längtar såå :)
Jo....sist så var vi på SÖS på ul...:) ville prova Södertälje nu för SÖS va ingen hitt....dom ville heller inte berätta kön och de vill vi gärna veta....(nyfikna) :)
Sofi 79:.....låter fint :) är så nyfiken så jag spricker....:))
Va mysigt :) fick ni reda på könet på bebis?! Tycker dagarna riktigt segar sig fram till ul datumet....:)
Eller när folk tror sig veta vad för kön bebis har i magen, fast man själv inte ens vet det...det tycker jag är irriterande... :-0
Grattis till prinsessan i magen :) åh nu blir jag så avis på alla som redan fått se sina små på ul....vill me...:)
Angående bebis buffar... Jag känner så långt ner, är det normalt?! Är i 17+0 idag....