BF maj 2011
Hej! Hoppar in här! Jag plussade i onsdags efter att jag fick ett x i Juli och vet inte riktigt när jag har bf men om jag räknar 14 dagar efter äl den 1 så blir det bf den 25e kan det stämma?
Hej! Hoppar in här! Jag plussade i onsdags efter att jag fick ett x i Juli och vet inte riktigt när jag har bf men om jag räknar 14 dagar efter äl den 1 så blir det bf den 25e kan det stämma?
finns det någon som kan lägga in mej på BIM listan den 24 maj 2011? jag kan inte kopiera.
Kul! jag har den 24e maj och också min andra grav. Men det känns som första eftersom min son är 7 år nu ! =)
Hur mår du?
kram Jenny
haha nej säg inte så! klart vi i nte vill det men lite mer kommer man ju att känna framöver =)
jag är i v 5+4 nu.
oj =( trist med foglossning redan=(
kom inte äns in ordentligt =(
hej tjejer=) är det någon som har haft blodblandade flytningar i första veckorna? Jag hade lite rött blod på pappret idag när jag kom hem men nu inget mer än! jag är orolig att det är något fel men kommer det inte mer så kan det ju inte vara något? usch! hatar sånt här! jag har inge ont eller så heller. någon som har haft likadant? eller som vet vad det kan vara ? kram Jenny
Tack för dom lugnande orden=) jag avvaktar och ser hur det blir.
Jenny
tyvärr så fortsatte det idag och ett mf är oundvikligt =( men vi kämpar vidare!