• Ofeigur

BF maj 2011

Hej! Hoppar in här! Jag plussade i onsdags efter att jag fick ett x i Juli och vet inte riktigt när jag har bf men om jag räknar 14 dagar efter äl den 1 så blir det bf den 25e kan det stämma?

• Ofeigur

finns det någon som kan lägga in mej på BIM listan den 24 maj 2011? jag kan inte kopiera.

• Ofeigur

Kul! jag har den 24e maj och också min andra grav. Men det känns som första eftersom min son är 7 år nu ! =)

Hur mår du?

kram Jenny

• Ofeigur
    okt06maj11 skrev 2010-09-19 08:44:21 följande:
    Jag väntar mitt andra barn. I onsdags var jag ett akutbesök på kk eftersom jag hade  värk i magen och ryggen.
    Jag fick se ett litet foster som lever och mår bra i min mage.
    gud va skönt att det  inte var något fel=) klart man är orolig!
  • Ofeigur
    Lovelyness skrev 2010-09-19 18:36:16 följande:
    Det var det jag funderade på också, vad händer om den inte lever eller har slutat växa för länge sen när man är i vecka 18... Får hålla alla tummar...

Är det någon mer som har typ noll symptom? Jag har bara ont i brösten och har nog ärligt inte ens fattat att jag är gravid än. Var tvungen att ta ett nytt test idag, det blev jättestark haha surprise surprise
    Jag har också noll symtom förutom lite svagt  ömmande bröst=) men man ska väl vara glad så länge det är så iof .
  • Ofeigur

haha nej säg inte så!  klart vi i nte vill det men lite mer kommer man ju att känna framöver =)

• Ofeigur
    wilmasmamma02 skrev 2010-09-19 19:38:57 följande:
    Grattis till ditt pluss!!
    Plussade själv för två timmar sen =)
    Grattis!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ofeigur
    TheLove skrev 2010-09-19 20:18:08 följande:
    ja trist är det, men å andra sidan får jag väl säga att jag är van, har haft det sen graviditeten med sonen så i tre år nu, men att det skulle sätta igång så mycket värre än jag är van redan känns lagom surt!
    oki ja det kan jag förstå=( stackare!
  • Ofeigur
    Nojnen skrev 2010-09-19 20:55:31 följande:
    Jag är i vecka 7+5 och har mått illa vid 2 tillfälle i samband med mat. Annars mår jag ganska bra, är lite tröttare än vanligt och har bröst som ömmar, måste kissa var 3:e timme, sover lite sämre än vanligt.

Men jag ser alla dessa tecken som positiva då vi försökt bli gravida i ca 8år.
    oj det var länge! har ni inte fått hjälp? Då kan jag tänka mej att du kan stå ut med att må lite dåligt=) önskar dej/er verkligen lycka till nu! nu är det verkligen eran tur! kram!!!
  • Ofeigur
    barbabelle skrev 2010-09-19 21:02:47 följande:
    hejhej!

idag är jag i v.6+5 och illamåendet började dyka upp igår och det gör det fortf idag. så fort man äter nåt så avtar illamåendet... var tvungen o ta 2 st band mot illamåendet o ha dem på båda handlederna, funkar utmärkt på mig än så länge... annars tröttare... magen svullen... kissnödig ganska ofta... molvärk...
    skönt att dom funkar=) Illamående är inget man önskar direkt men det är ju för en bra sak iof =)
  • Ofeigur

hej tjejer=) är det någon som har haft blodblandade flytningar i första veckorna? Jag hade lite rött blod på pappret idag när jag kom hem men nu inget mer än! jag är orolig att det är något fel men kommer det inte mer så kan det ju inte vara något? usch! hatar sånt här! jag har inge ont eller så heller. någon som har haft likadant? eller som vet vad det kan vara ? kram Jenny

• Ofeigur
    Lovelyness skrev 2010-09-22 18:17:39 följande:
    Jag hade likdant igår, när jag vaknade såg jag en ljust ljust rosa flytning, men sen kom det inget mer och idag har jag itne sett någonting. Som sagt, det verkar rätt vanligt så man får bara hoppas att allt är bra? Hur är dina symtom annars?

Jag funderar på att göra ett privat VUL så man kan se att allt är bra
    Jag har lite ömma bröst  och lite illamående men inte mkt. Därför blir man ju lite rädd när ngt sånt händer.
    Vi ska på vul på tis och tor nästa vecka. så då får man väl se om pyret sitter på rätt ställe! hoppas ,hoppas!=)  
  • Ofeigur

tyvärr så fortsatte det idag och ett mf är oundvikligt =( men vi kämpar vidare!

Svar på tråden BF maj 2011