Inlägg från: NSternhag |Visa alla inlägg
  • NSternhag

BF maj 2011

Jag är 19 år och plussade igår, tror jag är i vecka 5, så om jag räknat rätt har jag också bf någongång i maj 2011. Har haft oregelbunden mens så var ganska svårt att räkna men gjorde ett clearblue digital också. Har sen tidigare en dotter som fyller 2 nästa månad.

Grattis allihopa!

• NSternhag

Hej alla! Jag plussade 31 augusti och är enligt FL beräknad till 30 april/1 maj. Detta blir mitt andra barn, har en dotter sen tidigare född 08.

• NSternhag

Är lite avis på er alla som skrivit att ni gjort VUL eller UL, jag tror jag är i ca vecka 11 just nu, men innan jag blev gravid var min mens väldigt oregelbunden, kunde gå upp till ett halvår emellanåt. Plus att det hänt väldigt mkt tråkigt just kring graviditeter hos mina närstående så jag oroar mig. Men min BM VÄGRAR verkligen att låta mig göra ett VUL eller UL. Jag vill bara se att det verkligen finns ett litet hjärta som slår där inne. Men hon sa att jag snällt får vänta till RUL:et den 6e dec. Hon kunde inte ens hjälpa mig att tipsa om privata kvinnokliniker här i Sörmland/Östergötland där man kan få göra UL mot självkostnadspris. Blir så ledsen alltså. Jag har letat som en galning på nätet, men inte hittat några kliniker och jag har inte möjlighet att åka till Sthlm där det tydligen finns hur många kliniker som helst att välja på.

• NSternhag
    Sofi 79 skrev 2010-10-08 18:19:10 följande:
    Om du kan ta dig till Södertälje finns det ett jättebra ställe som heter Oxbackskliniken. Men det måste ju finnas privata kliniker hos dig också. Finns det ingen i Norrköping eller Nyköping?
    Tack! Har kollat deras hemsida, ser riktigt bra ut. Har du själv varit där? Vet du vad ett ultraljud kostar där?
Svar på tråden BF maj 2011