• cess

BF maj 2011

Har smygläst lite i tråden men inte skrivit förrän nu. Gravid med andra barnet, BF 14 maj om jag har räknat rätt :) Min lilla tjej är född i januari 09. 

Läste att någon skrev om mage - HALLÅ - me too! Min mage är ENORM! Så här såg jag ut i vecka 18 med första barnet... Och det är inte så att det "kommer och går" lite utan jag har en riktig gravidmage hela tiden. Det är bara att glömma att dölja graviditeten, flera som inte har vetat om att jag är gravid har ändå vågat fråga om det inte är så att vi ska ha en till... känns lite tidigt, jag hade helst väntat med att berätta.. Träffade min svägerska i helgen som också väntar nummer två och det har gått kortare tid sen hennes första graviditet. Hon är vecka 20 och min mage var större än hennes... Jaja, man ska inte jämföra och jag gillar min mage Kyss Det enda som oroar är att maken en gång för länge sen har blivit spådd att han ska få tvillingar.. Tur att man inte tror på sånt.. så mycket Foten i munnen

• cess

LiAnna - beklagar verkligen!

Välkommen Naimstrut!

Jag är i vecka 12 och undrar när den här förlamande tröttheten tänker ge med sig. Förra gången gav det sig i vecka 11 men det känns värre och värre för varje dag nu. Har dessutom börjat må illa, något jag inte har gjort tidigare överhuvudtaget... Tycker väldigt synd om mig själv just nu!

• cess

9 december har vi rul. Känns som det är rätt länge kvar... Det jag undrar är om det egenligen inte är för tidigt, jag trodde man skulle vara i vecka 18+  men jag kommer vara 17+4....

Idag har jag sjukskrivit mig och tänker vara hemma imorgon också. Min kropp bara skriker VIIIIIIILA så det tänker jag göra nu. Har sovit 15 timmar i nat med ett litet avbrott för att lämna tjejen på dagis klockan åtta. Så skönt men jag känner mig inte ens lite piggare trots det.

• cess

Maj09 - vad härligt! Njut av dagen!

Min graviditet verkar gå baklänges. Har varit supertrött sen vecka 7 men i vecka 11 kom illamåendet och en (om möjligt) ännu mer  förlamande trötthet. Idag (12+5) kom första kräkningen. Trevligt... inte. Hallå, det är ju nu det ska bli bättre!?!

Svar på tråden BF maj 2011