Nu är det en hel del som händer :)
Var på inskrivning hos BM i torsdags, fick såklart ta massa blodprover mm.. Allt som hon kunde se själv såg iaf bra ut.
Sen skulle jag däremot ställa mig på den där berömda vågen, trodde såklart jag hade gått upp massor men det visade sig att jag hade gått ner 5(!) kilo, på en månad. Har otroligt svårt att gå ner i vikt i vanliga fall så detta kändes bara jättekonstigt, för det är ju nu jag borde gå upp :S
Fick även tid för RUL den 29 December, känns som en hel evighet tills dess, ska bli så kul att äntligen få se den lilla då, jag och sambon har bestämt oss för att inte kolla kön (om vi kan hålla oss).
Nu börjar även magen synas en del och någon liten kommentar får man då och då, däremot har jag inte berättat på jobbet ännu.
Angående vaccination så tror jag inte att jag ska ta den, tog svininfluensavaccinet förra året så då borde det inte vara någon fara. Pratade lite med min BM om det och hon låter iaf lugn eftersom jag tog förra sprutan, detta trots att hon vet om att jag har astma. Men som sagt, det återstår att se ifall jag ändrar mig eller ej.
Vart ett långt inlägg denna gång, så skönt att skriva av sig lite.
Hoppas allt är bra med er och era små! :)