Inlägg från: Lill Strumpa71 |Visa alla inlägg
  • Lill Strumpa71

BF maj 2011

Hej!!
    Är gravid för andra gången då det första blev ett MF förra året i november i vecka 8.
    Hoppas så att detta ska få vara kvar denna gången.
    Är beräknad till den 30 maj 2011 och är nu i vecka 7,  6+3 enl FL..
    Tänkte ringa och boka tid till BM nu om 2 veckor då jag vill göra ett VUL för att se att allt är ok..
    Känner mig helt uppspännd i magen och gasig.
    Ska man undvika något som gör magen uppspänd eller det är bara att äta som man brukat göra??

Lycka till alla..
    Kramar

• Lill Strumpa71
    30maj skrev 2010-10-08 12:46:22 följande:
    lill strumpan 71: jag har BF samma datum som dig så vi är lika långt gågna :) wiho!
    var hos BM nu i veckan, ska dit vecka 11 också. att man längtar nu!

Vad roligt!!!
    Tänkte göra ett vul nu om 2 veckor..
    Hur mycket ser man igentligen på ett vul??
    Allt jag vill se är att det mår bra då jag fick MF i vecka 8 förra gången..
    Hur känns din mage??
    Min är helt uppspännd och lite illa mår man och blir helt anfådd av minsta lilla och jätte trött..

Kramar
  • Lill Strumpa71
    tove83 skrev 2010-10-19 21:36:36 följande:
    idag har jag fått se den lilla...hela 3 cm...sprattlade som bara den när vi gjorde vul,vilket var skoj,äntligen fick man ett litet bevis oxå!!detta var väldigt uppskattad av sambon som var  med oxå
    .
    efter vi hade varit där så åkte vi ut till mina föräldrar och fikade lite och berättade nyheten,de blev jätteglada=)

däremot så vill läkarn att jag ska komma om 2 veckor igen,då vi är lite oense vilken vecka jag är i,så hon kan mätta igen och se så den växer som den ska!!
    Hej!
    Va kul att du fick göra ett VUL och se den lille/lilla...
    Försökte själv få ett VUL då ja tidigare haft ett MF i v:8 så nu ville ja bara se att allt var bra när man passerat v:8 men de fick ja inte.. De kunde försöka lyssna på hjärtljuden tidigast v:12...
    Grattis till dig och din man..
    Lättare för han att verkligen förstå när man får se det själv..

Kramar och lycka till
  • Lill Strumpa71
    Hej!!
    Härligt att läsa att det går så bra för alla och en del gifter sig..  Grattis kramar...
    Själv förlova vi oss nu i dagarna.. Ovant först att ha ring men nu känns de konstigt när man tar av den för att göra en del saker.
    Har även en liten fråga som kanske någon kan svara på.
    Är i v:9 +4 och hade en brun liten flytnig som ett streck i trosorna för några dagar sen, normalt eller??
    Har haft ett missfall sen tidigare..
    Har inte kännt något konstigt alls i magen..

Kramar
Svar på tråden BF maj 2011